56 jaar, 1.92 en 94 kilo denaam is Amadeus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 56 jaar, 1.92 en 94 kilo denaam is Amadeus

Hoi, Ik sport al jaren bij mijn sportcentrum vlak om de hoek. Gezellig en prima daar. Op maandagavond tennis ik met 4 vrienden al 17 jaar. Dus dat is geen sporten. Dan meestal di of do avond. En zat/zon. Dus alles bij elkaar 3-5 keer per week, want als ik voor mijn werk s' avonds op een beurs sta ga ik niet. Dus het is wel onregelmatig. Eigenlijk sport ik niet volgens een vast schema. Ik doe wat dingen die ik leuk vind, ook af en toe spinning. Maar wel altijd ca 1,5 uur in het sprotcentrum. Ik ontbijt met sojamelk en muesli of Brinta. Eet s' middags 4 boterhammen, meestal met niks of met iets van kipilet. s' avonds wat depot schaft en voor het eten nog wat snacken. Daar moet ik echt iets aangaan doen, denk ik. Ik woog ooit 11o kilo en ben 3 jaar geleden flink afgevallen. Heb nu toch weer wat vet op de buit en mijn broeken zitten (te) strak. Dus ik zou aan de ene kant willen afvallen, aan de andere kant ook willen groeien in spieren en vet kwijt raken. Ik heb al heel wat tips op de site gelezen, ben een paar jaar geleden (toen ik veel afviel) ook al even op site geweest en ga het nu weer oppakken.

Welkom

Btw is je enter toets kapot?
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Welkom

Ik kan dikwijls de enter toets niet gebruiken op een bepaalde laptop, raar
      What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Welkom Amadeus. Heb toevallig muziek op staan van een naamgenoot van je
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Welkom en succes!

Als je de blauwe 'a' aanklikt in het kader voor je wat intikt,kan je de enterknop gebruiken.
          Dat ligt niet aan je laptop hoor.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat je anderhalf uur in het sportcentrum bent zegt niets. Zeker niet met douchen en kletsen erbij..

Je voeding valt veel aan te verbeteren
            maar als je hier al eerder hebt gezeten, dan neem ik aan dat t tekort shiet op je dicipline?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ja Patriciaaa, de vinger op de zere plek. Ik maak het mezelf te makkelijk. Ik weet het ......... Daarom ook nu weer actief op deze site, in de hoop motivatie te krijgen en vast te houden. Ik moet doelen stellen, goed eetplan maken, slim trainingsplan opstellen en dan gaan.... en volhouden. Vooral dat afvallen vond ik vreselijk. Maar ik zal er toch aan moeten.

Comment

Op welk gebied maak je het jezelf te makkelijk? Te lekker eten? Er zijn genoeg betere alternatieven te verzinnen. Te makkelijk eten? Kook vooruit. Teveel eten? Groenten zijn prima vulmateriaal, met alles wat groen is zit je sowieso goed. Te weinig echte beweging? Zorg dat je er plezier in vindt. Ect
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Hmm, je was toen 101kg op 1 Januari 2009.. Op 31mei stelde je jezelf voor..
                  Je hebt erna niets meer gedaan?
                  Als je toen had blijven posten en er aan had gewerkt, had je nu n Goddelijk lichaam gehad kerel...

En ja je mag dan 56zijn maar dat zegt dus geen ene reet.. Ik ben het ook.

Comment

Ik heb eens zo'n excelsheet ingevuld. Ik dacht dat ik te veel zou eten.
                    Nee dus, veel te weinig. Kom op 2000 calorien. Te weinig eiwit (-368), te weinig koolhydraten (-811) en te veel vet (+188). Dus Patriciaaa krijgt gelijk. Hier moet ik iets mee. Mijn training heb ik wat intensiever gedaan de laatste week. Maar mijn eten moet echt veel beter, anders gebeurt er nog niks.

Comment

Ik heb eens zo'n excelsheet ingevuld. Ik dacht dat ik te veel zou eten.
                      Nee dus, veel te weinig. Kom op 2000 calorien. Te weinig eiwit (-368), te weinig koolhydraten (-811) en te veel vet (+188). Dus Patriciaaa krijgt gelijk. Hier moet ik iets mee. Mijn training heb ik wat intensiever gedaan de laatste week. Maar mijn eten moet echt veel beter, anders gebeurt er nog niks.

Comment

Je zou eens een weekje ofzo dagelijks je voeding bij kunnen houden en ons precies laten zien wat en hoeveel je eet en drinkt. Dan kunnen we je wat tips geven hoe je dit kan verbeteren.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ja dat is een goed idee, ga ik gauw maken en posten, dank voor de tip.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X