Hey allemaal

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey allemaal

Hey allemaal,

Mijn naam is Tim
    Ik heb in het verleden een jaartje gefitnessed zonder supplementen, gewoon natuurlijk en serieus. Ik was toen 17 jaar oud en was toen zo'n 45-50kg. Ik ben toen gestopt omdat ik vrij weinig resultaat merkte, dat het voor mij naar mijn mening, niet de moeite waard was, om zoveel tijd erin te steken. In mijn vrije tijd richt ik mij voornamelijk op mijn muziek. Ik produceer al een hele tijd en kan hierdoor niet veel tijd steken in eventueel fitnessen. Daarbij volg ik ook nog een studie, waarbij ik start in Niveau 3 en 4, en de mogelijkheid heb om na leerjaar 1 door te stromen naar Niveau 4. Hiervoor MOET elk vak boven de 7 gemiddeld, aan het einde van het jaar.

Nu heeft een vriend van mij een maat die recent AAS gedaan heeft. Wat ik vernomen heb is dat hij een kuur gedaan heeft, en hierdoor even kort door de bocht een "beest" is geworden :P
    Hij was dan wel geen ectomorph, maar een beetje de bouw van de maat die het mij vertelde.

Voor de gein hadden we het erover om het te gaan doen, stel je voor dit dat, je kent het wel..
    Ik ben toen wat gaan onderzoeken en kwam tot de conclusie dat het vrij populair is. Er blijken zelfs een aantal bekenden te zijn, waarvan ik nooit geweten heb dat het het geval was, maar wel een verklaring geeft waarom ze eigenlijk zo "beest" uitzien.

Je zal natuurlijk denken, waarom zou je dat willen?
    Om eerlijk te zijn ben ik vrij ongelukkig. Ik ben erg onzeker als ik een tshirt draag in het openbaar omdat ik zo dun zijn. Omtrek meting: Mijn pols "maat" is 15cm, chest 69cm, bicep 24cm. (Niet gespannen)

Ik zette mij er gewoon altijd overheen en had er schijt aan. Ik had een maand of 2 een date met een meid, ze gaf subtiel aan dat ik meer moest eten. Ze zei het misschien meer als een grapje, maar ik kan me best voorstellen dat een meid het niet mooi vindt als iemand skinny is.
    Uiteraard smaken verschillen, maar in de praktijk is mij duidelijk geworden dat de meerderheid toch een voorkeur heeft naar een fit mannetje.

Ik ben hier eigenlijk om onderzoek te doen, het is pas mijn hoofd gepasseerd en zal niet binnen 4 weken een kuur beginnen. Ik zal er iig goed over nadenken, onderzoek doen, pro's en cons afwegen, overleg met huisarts/dokters/professionals/amateurs, zien wat andere mensen ervaren, hun verhalen, verhalen over spijt, of juist aanmoedigende verhalen, noem het maar op.

Mocht het zo ver komen dat ik het ga doen, dan zal ik een extreem uitgebreid verslag maken. Over hoe het gaat, wat ik pak, wanneer, wat ik train, en o.a wat ik eet, omdat het toch een serieuze stap zal zijn die ik misschien zal zetten, en ik graag wil bijhouden, om ook zelf terug te zien, wat ik bereikt heb... of hoe hard ik gefaald heb (daar gaan we natuurlijk niet van uit.)

Ik hoop dat jullie me niet zullen afschieten voor mijn denkwijze, maar ik verwacht dat we hier op een volwassenen forum zitten en dat respect wederzijds is!

Met vriendelijke groet,

Een ectomorph uit limburg.

Als je geen resultaat zag kwam dat hoogstwaarschijnlijk omdat je niet genoeg at. Dit is het belangenrijkste om aan te komen ook als je gaat kuren. Dus voordat je uberhaupt over kuren nadenkt is het handig om die tijd in je voeding te steken.

Comment

Respect wil je en dan roep je hey, wat nou hey hebben we bij jou op school gezeten of zo?
      Whaaaahahaha, welkom Tim....

Comment

Hey kerel, welkom.

Tijdens een kuur zul je nog beter moeten eten en trainen dan je nu al doet.
        Zoals ik lees zit je voeding en/of niet goed in orde, anders kwam je zeker aan.

Denk nog niet aan een kuur voordat dit in orde is. Ook raak je na je kuur je massa weer kwijt als je niet goed eet e.d. Ik ben zelf ook erg skinny geweest, misschien een ideetje om eens samen te gaan trainen ? Ik woon ook in Limburg.

Gr en succes!
        1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
        Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

misschien had je date gelijk.... gewoon een beetje meer eten!

Comment

Beste Tim,
            Je zegt zelf al, je hebt weinig tijd. Je produceert muziek en je volgt een studie waarvoor je een 7 minimaal moet halen.
            Zijn dingen die tesamen toch wel wat stress mebrengen. Die je in of tijdens een kuur echt niet kunt gebruiken.

Over je vriendjes die beest zijn?
            Ik kan je met de hand op mijn hart eerlijk vertellen dat je van 1 kuur echt geen beest word, het is namelijk stapelen.. Dus ze liegen tegen je!

Dan kom je op een punt dat jij ook aangeeft dat je weinig tijd hebt voor de sportschool.
            Dan kun je direcht de AAS al vergeten want zo werkt het echt niet.

Dan komen we op jouw totaal gewicht van 45-50kg?
            Zou je evt iets moeten/willen gaan gebruiken moet je rekening houden met je vvm gewicht.
            Dus moet jij gaan halveren, omdat jij namelijk minder bloedvolume hebt dan de gemiddelde beginnende kuurder.

Als jij niet zonder de AAS (zoals jij zegt) niet kunnen groeien? Kun je dat met de AAS ook niet.
            De materialen zijn geen wondermiddelen, welnee, ze helpen je alleen sneller naar je doel te gaan.
            Dus als jij zonder de shit niet aan kunt komen lukt dat met steroiden ook niet.

Dan heb je bij (tussen haakjes) verstandig gebruik ook nog n beetje basis nodig, zoals ik lees het jij zelfs geen tijd voor ook maar iets. Dus je basis in training is zoal kut te noemen...
            Ook dan helpen de AAs jou niets. Je word hooguit wat vetter.

Sorry dat ik nu misschien je hele viesie in het water hebt gegooid, en je hoop op n beestig lijf hebt vernietigd.
            Maar ik moet eerlijk blijven in de evt adviezen.
            Dus zeg ik bij deze eerlijk wat ik er van denk... En geloof mij, ik ben echt niet antie gebruik.
            Ik zeg jou dus ook eerlijk, dat jouw vriendjes liegen, en dat je geen beest word/bent na 1x kuren.
            En sorry, maar het gaat jou op dit ogenblik geen fluit helpen.

Comment

Originally posted by Chrizzlybear View Post
              Tijdens een kuur zul je nog beter moeten eten en trainen dan je nu al doet.
              waar zie jij dat hij traint en eet? ik zie alleen dat hij in het verleden wel eens een jaartje heeft getraind.
              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
                waar zie jij dat hij traint en eet? ik zie alleen dat hij in het verleden wel eens een jaartje heeft getraind.
                Inderdaad verkeerd gelezen, hij heeft me toevallig net een PM gestuurd.
                1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Thanks voor de snelle reacties!
                  Ik ben op het moment inderdaad niet aan het sporten en ook zal ik waarschijnlijk niet aan de calorieeen komen die ik dagelijks zou moeten hebben. Ik ben hier om onderzoek te doen en ik geef hier niet aan dat mijn besluit al vast staat.

Originally posted by knulletje01 View Post
                  Beste Tim,
                  Je zegt zelf al, je hebt weinig tijd. Je produceert muziek en je volgt een studie waarvoor je een 7 minimaal moet halen.
                  Zijn dingen die tesamen toch wel wat stress mebrengen. Die je in of tijdens een kuur echt niet kunt gebruiken.

Over je vriendjes die beest zijn?
                  Ik kan je met de hand op mijn hart eerlijk vertellen dat je van 1 kuur echt geen beest word, het is namelijk stapelen.. Dus ze liegen tegen je!

Dan kom je op een punt dat jij ook aangeeft dat je weinig tijd hebt voor de sportschool.
                  Dan kun je direcht de AAS al vergeten want zo werkt het echt niet.

Dan komen we op jouw totaal gewicht van 45-50kg?
                  Zou je evt iets moeten/willen gaan gebruiken moet je rekening houden met je vvm gewicht.
                  Dus moet jij gaan halveren, omdat jij namelijk minder bloedvolume hebt dan de gemiddelde beginnende kuurder.

Als jij niet zonder de AAS (zoals jij zegt) niet kunnen groeien? Kun je dat met de AAS ook niet.
                  De materialen zijn geen wondermiddelen, welnee, ze helpen je alleen sneller naar je doel te gaan.
                  Dus als jij zonder de shit niet aan kunt komen lukt dat met steroiden ook niet.

Dan heb je bij (tussen haakjes) verstandig gebruik ook nog n beetje basis nodig, zoals ik lees het jij zelfs geen tijd voor ook maar iets. Dus je basis in training is zoal kut te noemen...
                  Ook dan helpen de AAs jou niets. Je word hooguit wat vetter.

Sorry dat ik nu misschien je hele viesie in het water hebt gegooid, en je hoop op n beestig lijf hebt vernietigd.
                  Maar ik moet eerlijk blijven in de evt adviezen.
                  Dus zeg ik bij deze eerlijk wat ik er van denk... En geloof mij, ik ben echt niet antie gebruik.
                  Ik zeg jou dus ook eerlijk, dat jouw vriendjes liegen, en dat je geen beest word/bent na 1x kuren.
                  En sorry, maar het gaat jou op dit ogenblik geen fluit helpen.
                  Zoals je zoals ook wel weet is "beest" is geen echt Nederlands woord in onze context, dus het kan goed zijn dat we beide een andere bouw beest vinden. Smaken verschillen :P Ik snap wat je bedoeld, maar de kans is heel aannemelijk dat als jij ze zou zien, dat je ze geen beesten noemt..
                  Het lijkt een beetje alsof je denkt dat je zelf een beest bent, en hun dat niet kunnen zijn. Want het feit dat je ze "vriendjes" noemt, terwijl het gewoon normale mensen zoals jou en mij zijn zegt al genoeg. Misschien ben je ook wel een beest, maar dan hoef je ze toch niet vriendjes te noemen?

Verder waardeer ik uiteraard je advies, maar een goed advies kan ik het niet noemen.
                  Je geeft alleen aan waarom het niet kan, en dat het geen zin heeft.
                  Is er geen mogelijkheid dat je aangeeft waarom dat is? en hoe ik dat kan oplossen?
                  Maar goed, je eerste reactie komt ook vrij negatief over maar ik had ook gelezen dat AAS je eventueel agressief kan maken en stemmingswisselingen kunt ervaren. Heb jij hier last van?
                  Sorry dat ik nu misschien je hele visie* over mij in het water heb gegooid, maar ik moet eerlijk blijven.
                  Dus zeg ik bij deze eerlijk wat ik er van denk...

Ik ga mij in het ieder geval eens wat voedingsschema's bekijken.

Comment

Hallo, ik beledig niemand he.. Ik noem ze jouw vrienden omdat je met dit artikel komt. Ik kan onmogelijk weten of het werkelijk vrienden zijn.

Hoe kom je erbij dat ik negatief op jou reageer? Vanwege dat hey?
                    Jij opent met hey, waarbij je zegt respect te willen ontvangen.. Dan open je ook niet met hey..
                    Maar van mij was het n grapje..

Als jij vind dat mijn advies niet deugt of volledig is, kun je dat gewoon zeggen. Daar heb ik geen moeite mee en zal ik het proberen beter uit te leggen in het vervolg..

En nee ik ben ook geen beest zoals jij dat benoemd.. Hoewel ik het ook zo noem hoor.
                    Al hoewel ik ook wel weer een beest in jouw ogen kan zijn, je weet natuurlijk nooit he.

Ja AAS kunnen behoorlijk op je agressie werken, al helemaal als het niet bij je past. Maar niet alle steroiden werken op je agressie.

Ik heb hiervoor al aangegeven waarom het nu geen zin heeft om iets te gebruiken.. Herzie het stukje maar.

Ik heb ook gezegd dat als jij evt er aan begint dat je moet halveren in de middelen.
                    Dus waaruit jij leest dat ik negatief doe of je geen advies wil geven is mij vreemd.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                      Hallo, ik beledig niemand he.. Ik noem ze jouw vrienden omdat je met dit artikel komt. Ik kan onmogelijk weten of het werkelijk vrienden zijn.
                      Sorry maar ik ga er niet eens meer op reageren.
                      Je slaat volledig de plank mis.

Comment

Originally posted by DonewithEcto View Post
                        Kennelijk doet het pijn als iemand je droom kapot maakt. Maar als je er niet in wilt geloven, moeten we je nog maar een keer een figuurlijke schop onder je reet geven.

Ten eerste: knulletje kun je idd beter een knul noemen en hij heeft zeer veel ervaring als het gaat om AAS. Zijn advies is niet alleen waar, het is ook goed bedoeld.

Het komt er grofweg op neer dat je niet groeit als je niet fatsoenlijk eet. En dat geldt niet alleen voor naturel bodybuilders, maar zeker voor 'gebruikers'. Als ik jou was, zou ik dus eerst maar eens een voedingsschema opstellen en eerst eens normaal te gaan trainen. Als je dan een paar jaar en een paar kilo verder bent, kun je serieus overwegen om AAS te gaan gebruiken. Al denk ik dat je het niet nodig zult hebben om een beest te worden

Lees deze voor de aardigheid eens door: http://forum.bodynet.nl/anabolen/548...aan-kuren.html
                        Ik doe een gok

Comment

Knulletje legt de vinger op de zere plek. Mijn ervaring is echter dat dit soort adviezen slechts door een enkeling wordt aangenomen. Kennelijk zijn mensen enkel in staat door schade en schande wijzer te worden. Neemt niet weg dat het advies zoals knulletje die geeft altijd de moeite waard zullen zijn. Halveer de dosering en verdubbel de intensiteit van je trainingen. Leer je lichaam kennen wat voeding betreft. Zie, nu ga ik ook al.

Ondervind het zelf maar...

Groeten.
                          Bench: 130 Squat: 160 Dead: 150

Comment

45 kg en kuren? Wot, full maccie dieet gaan .
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by DonewithEcto View Post
                              Ok dan zal ik stoppen met de poging je te beschermen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X