Hey allemaal

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb een vraag, wat kom je hier doen? Je wilt niet dingen aan nemen en je weet al wat je gaat doen. Namelijk kuren op gewicht van 45-50 KG, ik hoop voor je dat je een troll bent of dat je wat knulletje zei over de hoeveelheden wel mee neemt!

En over dat uitgebreid beschrijven als je gaat kuren, doe het alstublieft niet aangezien je daarmee geen goed voorbeeld zet
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Pffff,
      Wat verwacht je dan voor antwoorden?
      Je komt redelijk intelligent over, daarom geloof ik het allemaal niet zo.
      Dat wordt nog eens bevestigd door te insinueren dat Knulletje last heeft van roidrage.

Ik denk ook dat je een troll bent, maar pak dan ee on ander onderwerp waarmee je niemand schade kan berokkenen.
      Last edited by rain; 02-01-2014, 15:21.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik zeg doen !

Comment

belangrijkste
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html

bijkomend bijna even belangrijk
          http://forum.bodynet.nl/anabolen/548...tml#post993451

Comment

Gewoon doen als je niks aanneemt van andere. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Welkom en succes!
              There are no pacts between lions and men!

Comment

Originally posted by Cell View Post
                Welkom en succes!
                Verder ga je lekker?
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Cell View Post
                  Welkom en succes!
                  He! kijk eens, iemand die het snapt.
                  Dankje

Comment

nee, dat is iemand die z'n postcount omhoog wil hebben
                    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by DonewithEcto View Post
                      He! kijk eens, iemand die het snapt.
                      Dankje
                      Weet je kerel... Als jij lekker zonder verstand van zaken AAS wil gaan gebruiken, moet je dat vooral doen. Ben je alles binnen een maand weer kwijt. Hopelijk verneuk je het met je eigenwijze, domme kop. Post wel je before en after pics even. Dan kunnen wij je in ieder geval nog uitlachen.
                      Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                        Weet je kerel... Als jij lekker zonder verstand van zaken AAS wil gaan gebruiken, moet je dat vooral doen. Ben je alles binnen een maand weer kwijt. Hopelijk verneuk je het met je eigenwijze, domme kop. Post wel je before en after pics even. Dan kunnen wij je in ieder geval nog uitlachen.
                        Weet je kerel.... I don't care lol,

Maar goed, ik zie het als die persoon die mij succes wenst met het onderzoek doen naar wat ik wil.
                        Jullie gaan er vanuit dat ik de spuit al in mijn kont heb zitten, wat wil je dan?
                        Is dit dan wel een roidrage? of heb je niets toevoegends te vertellen?

Voor en na foto's zal ik vast wel posten als dat moment komt, maar of je daar om kunt lachen, ik denk het niet.
                        Ik kan i.i.g. wel om jou reacties lachen

Originally posted by Neproadie View Post
                        nee, dat is iemand die z'n postcount omhoog wil hebben

Zo te zien ben jij dus ook zo eentje?
                        Als ik dat wou had ik wel een dubbelpost geplaatst.

Comment

Originally posted by DonewithEcto View Post
                          Weet je kerel.... I don't care lol,

Maar goed, ik zie het als die persoon die mij succes wenst met het onderzoek doen naar wat ik wil.
                          Jullie gaan er vanuit dat ik de spuit al in mijn kont heb zitten, wat wil je dan?
                          Is dit dan wel een roidrage? of heb je niets toevoegends te vertellen?

Voor en na foto's zal ik vast wel posten als dat moment komt, maar of je daar om kunt lachen, ik denk het niet.
                          Ik kan i.i.g. wel om jou reacties lachen

Zo te zien ben jij dus ook zo eentje?
                          Als ik dat wou had ik wel een dubbelpost geplaatst. Gi

Hij had het over Cell zijn reactie DomwithEcto!
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je bent op zoek naar informatie over AAS. Je sport nog niet en hebt je ook nog niet verdiept in voeding.
                            Knul en anderen geven je het advies om in eerste instantie te beginnen met sporten en je te verdiepen in een voedingsschema en je daar een paar jaar mee bezig te houden voor een goede basis (en geloof me, als jij een jaar goed sport en goed eet ben je zo uit je huidige kleding gegroeid).

Vervolgens voel je je door meerdere personen, die je advies geven, aangevallen? Waarom post je dan op een forum? Ga je gewoon inlezen en vraag dan niet om advies, zo kan jij doen wat je wil zonder dat iemand daar iets op aan zal merken.

Succes met je doelen en ik hoop dat je, ondanks je reactie, toch het advies van knul mee zal nemen.

Comment

@ Domensino: Exact. Hij komt hier voor advies en zodra je advies geeft, krijg je een grote mond terug. Stik dan maar

@ Rainman: Nee hoor. Ik had het gewoon tegen die ecto.

@ Ecto: En wat wil jij dan? Jij vraagt advies en zodra je het krijgt, voel je je aangevallen omdat het advies je niet bevalt. Dan ben je hier aan het verkeerde adres En als je denkt dat je met een kuurtje een beest wordt terwijl je nog maar een botje bent, zal dat ook vies tegenvallen.
                              Last edited by Pren; 03-01-2014, 15:38.
                              Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                                @ Domensino: Exact. Hij komt hier voor advies en zodra je advies geeft, krijg je een grote mond terug. Stik dan maar

@ Rainman: Nee hoor. Ik had het gewoon tegen die ecto.

@ Ecto: En wat wil jij dan? Jij vraagt advies en zodra je het krijgt, voel je je aangevallen omdat het advies je niet bevalt. Dan ben je hier aan het verkeerde adres En als je denkt dat je met een kuurtje een beest wordt terwijl je nog maar een botje bent, zal dat ook vies tegenvallen.

Citeer mij eens waar ik expliciet vraag om advies.

Originally posted by rainman View Post
                                Hij had het over Cell zijn reactie DomwithEcto!
                                Hey, dat is makkelijk posts scoren he?
                                Het is niet nodig om mij dom te noemen, met schelden bereik je niks.
                                Dan kan je wel zeggen dat dat jou mening is, dat je mij dom vindt, maar als ik vind dat jij een <vul scheldwoord in> bent, wil dat nog niet zeggen dat ik dat zomaar kan gaan roepen of wel?
                                Last edited by DonewithEcto; 03-01-2014, 15:44.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X