Hoi mede krachtfanaten, hierbij stel ik mij even voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi mede krachtfanaten, hierbij stel ik mij even voor

Hoi, hierbij mijn eerste post. Ik ben Strength 070 en ben 26 jaar. Ik heb al enige jaren trainingservaring. Trainen, sterker worden en groeien is mijn passie. De afgelopen maanden heb ik meer powerlift routines gedaan maar ben momenteel een bodybuilding programma van Vince Gironda (8x8) aan het volgen. Ik ben 93 kilo, 180 cm lang en bf is momenteel rond de 12%.
    Mijn stats zijn: deadlift 260 kg, bench 160 kg, shoulder press 102,5, squat 210 kg.
    Hierbij laat ik het voor nu, spreek jullie snel

Groetjes, Strength070

Welkom, nice stats!
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Welkom, en indd zeer mooie stats

Comment

Vergat nog te melden (wellicht relevant omdat ik veel posts lees over steroiden etc) dat ik geheel naturel ben. Ik heb nog nooit iets anders gebruikt dan whey en creatine. Dus met goede voeding en goede trainingsregimes kom je al een heel eind. Mvg

Comment

leroy?
          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

welkom ! en succes nog met Vince Gironda (8x8)
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

Goede deadlift. Op het NK raw in 2013 was er in de gewichtsklasse 93 kilo maar één persoon die meer als dat kan trekken (Dennis van Noort). Je squat en bankdrukken zijn ook niet misselijk. Je kan goed meedraaien in de nederlandse top van powerlifting in jouw gewichtsklasse.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Welkom, beste stats.
                Leuk dat er weer iemand bij is met kennis
                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X