Een paar jaar geleden heb ik ook een tijdje op Bodynet rondgehangen en met de tips die ik hier toen heb gekregen mijn doelen bereikt. Het ging heel erg lekker tot afgelopen oktober/november, toen heb ik de handdoek in de ring gegooid (geen zin, andere dingen doen in het leven, misschien iets te obsessief bezig geweest met mijn lichaam) en had er na de feestdagen al ontzettend spijt van. Begin februari het weer zelf geprobeerd op te pakken, maar het gaat niet zo lekker als voorheen.
Hoop door hier weer mee te lezen (en misschien ook wel wat te posten) en de motivatie helemaal terug te vinden.
Mijn valkuil in het afgelopen half jaar is trouwens mijn onregelmatige eten geweest. Er zijn dagen dat ik amper de 1000Kcal haal, tegen dagen waar ik er zo 2700 wegwerk (Ik ben een vrouw). Meestal zijn het wel 'gezonde' opties, maar in overdreven mate niet zo heel handig (walnoten, avocado's, roomboter, volvette Griekse yoghurt etc.).
Weer terug naar het regime dus met hulp van hier. Bedankt!
Hoop door hier weer mee te lezen (en misschien ook wel wat te posten) en de motivatie helemaal terug te vinden.
Mijn valkuil in het afgelopen half jaar is trouwens mijn onregelmatige eten geweest. Er zijn dagen dat ik amper de 1000Kcal haal, tegen dagen waar ik er zo 2700 wegwerk (Ik ben een vrouw). Meestal zijn het wel 'gezonde' opties, maar in overdreven mate niet zo heel handig (walnoten, avocado's, roomboter, volvette Griekse yoghurt etc.).
Weer terug naar het regime dus met hulp van hier. Bedankt!
Comment