Hallo allemaal,
Mijn naam is Nander ik ben 23 jaar oud, 66 KG op 1.76 dus skinny. Mijn doel is om massa te krijgen alleen verwacht ik dit niet in een paar maanden. nu 2 maanden bezig met trainen (Echt een beginner haha). Momenteel ben ik mij vooral aan het verdiepen in de theorie, ik ben begonnen aan het schema van Mark Rippetoe omdat ik eerst wat kracht op wil bouwen.
Voeding: leef momenteel op een standaard voedingsschema vanaf maandag een op maat gemaakt schema, ik zal hem posten kijken wat jullie ervan vinden!
Na 6-8 weken het schema van Mark Rippetoe te hebben gevolgd wil ik een 4 dagen split schema gaan volgen het volgende:
MAANDAG - Benen
Oefening Sets Herhalingen
Squat 3 10
Leg press 3 10
Dumbbell Lunges 3 10
Leg curls 3 10
Standing calf raise 3 20
Seated calf raises 3 20
DINSDAG - Borst en biceps
Push ups 3 10
Dumbbell bench press 3 10
Chest dips 3 10
Dumbbell flyes 3 10
Preacher curl 3 10
Dumbbell curl 3 10
Sit ups 3 10
DONDERDAG - Rug
Deadlift 3 8
Lat pulldown 3 10
Lat pulldown close grip 3 10
Seated row 3 10
Upright row 3 10
Dumbbell shrugs 3 10
VRIJDAG - Schouders en triceps
Shoulder press 3 10
Side raises 3 10
Front raises 3 10
Triceps pushdown 3 10
Triceps extensions 3 10
Crunches 3 10
wees gerust eerlijk als ik de plank volledig mis sla, ik verdiep me graag in extra leerstof mochten jullie iets nuttigs voor mij weten. (Vrijwel alles dus haha)
Groet,
Nander
Mijn naam is Nander ik ben 23 jaar oud, 66 KG op 1.76 dus skinny. Mijn doel is om massa te krijgen alleen verwacht ik dit niet in een paar maanden. nu 2 maanden bezig met trainen (Echt een beginner haha). Momenteel ben ik mij vooral aan het verdiepen in de theorie, ik ben begonnen aan het schema van Mark Rippetoe omdat ik eerst wat kracht op wil bouwen.
Voeding: leef momenteel op een standaard voedingsschema vanaf maandag een op maat gemaakt schema, ik zal hem posten kijken wat jullie ervan vinden!
Na 6-8 weken het schema van Mark Rippetoe te hebben gevolgd wil ik een 4 dagen split schema gaan volgen het volgende:
MAANDAG - Benen
Squat 3 10
Leg press 3 10
Dumbbell Lunges 3 10
Leg curls 3 10
Standing calf raise 3 20
Seated calf raises 3 20
DINSDAG - Borst en biceps
Push ups 3 10
Dumbbell bench press 3 10
Chest dips 3 10
Dumbbell flyes 3 10
Preacher curl 3 10
Dumbbell curl 3 10
Sit ups 3 10
DONDERDAG - Rug
Deadlift 3 8
Lat pulldown 3 10
Lat pulldown close grip 3 10
Seated row 3 10
Upright row 3 10
Dumbbell shrugs 3 10
VRIJDAG - Schouders en triceps
Shoulder press 3 10
Side raises 3 10
Front raises 3 10
Triceps pushdown 3 10
Triceps extensions 3 10
Crunches 3 10
wees gerust eerlijk als ik de plank volledig mis sla, ik verdiep me graag in extra leerstof mochten jullie iets nuttigs voor mij weten. (Vrijwel alles dus haha)
Groet,
Nander
Comment