even voorstellen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen :)

beste leden ,

ik ben marco ben 25 jaar oud ben 1m88 en weeg nu 77 kg ben nu 2 maanden aan't trainen in de gym . ik ben heel mijn leven voetballer geweest op hoog niveau dus trainen is voor mij geen probleem ik heb mijn passie gevonden in de gym en wil hier ook echt ver mee komen ooh ja reden waarom ik niet meer voetbal , schouder blesure alles afgescheurd gehad heb meer als een jaar revalidatie gehad en heb de raad gekregen van dokters geen contact sport meer te doen dus nu zit ik in de gym ik hoop dat hier mensen met ervaring zitten die mij vooruit kunnen helpen .

alvast bedankt

Welkom en heb je nog steeds last van je schouders die je beperken in keuze van oefeningen etc.?
    Goed gejat is het halve werk!

Comment

dank u , euhm ik weet dat ik bepaalde oefeningen niet kan uitvoeren vooral oefeningen met losse gewichten (borst) bankdrukken enz kan ik niet riskeren want ik loop dan weer het risico dat mijn schouder ontwricht

Comment

oke maar heb je schema wat je dan wel doet en wat zijn voor de rest je doelen hiermee?

Comment

ja ik heb begleiding (eerste maand) gekregen in de gym van een trainer die me zei dit en dat moet je doen deze oefening moet je zo doen enz en mijn bedoeling is om een gewoon sportief lichaam te krijgen

Comment

en wat is dan dit en dat ? Zegt me namelijk nog steeds niet veek lees anders de stickies hier op site wordt het mss allemaal wat duidelijker

Comment

maar heb wel eens een vraagje , ze hebben mij aangeraden om eiwitten shake te drinken op moment meng ik dit met melk maar ik vind dat dit redelijk zwaar op de maag ligt en ik krijg dit ook moeilijk binnen eerlijk gezegd , kan ik dit ook met water mengen ? en ook in de gym lopen er redelijk wat mensen rond en die stellen mij regelmatig voor om te kuren ? wat is jouw mening ?

Comment

ja dat zal ik eens doen dank u

Comment

Mijn mening is shake niet perse nodig en voor kuurvragen moet je niet bij mij zijn. Ik zou daar sws niet aan denken
                  dit omdat je net pas traint en nog niet eens weet wat en hoe je traint !

Comment

Nou je benen hoef je iig niet te trainen he voetballer !! :P

Maar welkom bij de club, laten we meteen met de deur in huis vallen.. laat dat denken en vragen over kuren nog maar ff weten tot je een shake kunt drinken en zelf je oefeningen kunt bepalen.. en zeer zeker dat je echte oefeningen kunt gaan doen

En nu weer na viva om te trollen

Comment

bedankt voor de reactie's ik waardeer dit echt en neen idd benen hoef ik niet zo vaak te trainen want dat is al beton haha als ik in de gym kom staan veel mensen zich verbaasd waarom ik zoveel kg kan duwen met mijn benen maar ze kennen mijn verleden niet haha

Comment

vraagt op zn minst om foto's

met lepel

Comment

NOOIT kuren met n verneukte schouder. Het brengt je nog meer blijvende problemen.
                          Dus laat lullen die gasten.

Enne je hebt best kans dat je schouder weer goed komt hoor. Eerst voor stabiliteit in het gewricht zorgen.
                          Ja ik weet waar ik het over heb, heb zelf niet zo'n beste schouder (stalen kop en kom) staat ook ergens hier op bn.
                          Is mn 2e, de eerste brak al na n maand of 5 af en scheurde ook alles mee af. Deze heb ik nu +-26 jaar.

En ja ik kan er aardig mee liften/drukken ook. Vind ik zelf dan hoor.

Comment

bedankt voor jullie reactie's , ja daarom dat ik nu ook aan't trainen ben in de gym ik hoop ooit een comback te maken op het voetbalplein , ben in mijn jeugdjaren uitgeroepen geweest tot meest talent volle speler van belgie en toen gebeurde het vreselijke moment met mijn schouder nopes profcontract maar ja daarom heb de moet gevonden om er nog eens vol voor te gaan , hoop volgend jaar terug op een voetbalplein te staan dus alle info en tips zijn welkom alvast bedankt

Comment

Ik snap best dat daar je prioriteiten liggen.
                              Vergeet niet dat een schouder met een knappe blessure meer hersteltijd nodig heeft dan normaal. Er is immers meer schade dan je zou krijgen met trainen van een gezonde schouder.
                              Dus moet jij zorgen dat de belasting van de schouder niet zo groot is en de UB trainingen die eigenlijk allemaal belastend zijn meer uit elkaar liggen.
                              Train ook goed de benen, niet alleen om ze goed te houden voor het voetballen, maar door het stevig trainen van de benen komt er meer GH vrij hetgeen je weer helpt met de snellere genezing/herstel van de schouder.
                              Het is niet dat het dan dubbel zo snel gaat, maar alle kleine beetjes helpen.

Gaat het later niet helemaal zoals je verwacht, dan weet ik nog wel n manier om de schouder wat sneller op zn best te krijgen. (mag je me later over aanspreken hier)
                              'Voor nu is het belangrijk dat je schouder stabieler word. Gaat dat goed en merk je enige vooruitgang daarin, mag je me oproepen. Dan zal ik je advies geven over hoe je het beste verder kunt voor het verbeteren en het herstel ervan. Maar je moet het eerst zo doen, zodat je zeker weet dat vooruitgang mogelijk is.
                              Als dat zo blijkt te zijn, sta jij volgend jaar idd weer op het plein met een schouder die sterker is dan ooit ervoor.
                              Daar wil ik je bij helpen.

Lees en begrijp goed wat ik zeg.
                              Voor die tijd reageren of vragen hoe, heeft geen enkele zin. Daar ik eerder niets voor je kan betekenen.
                              Uhhh, kan wel maar doe ik niet. Zekerheid voor alles!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X