Hallo ik ben mike, ben 21 jaar en ben nu zon 3/4 jaar bezig met een rust van een jaar er tussen door een blessure. Ik ben nu sinds kort weer volop bezig. Ik ben mee iemand bezig op de fitness met voedingsschemas om toch het beste er uit te kunnen halen en het gaat wel wat beter maar niet optimaal lijkt me.
Ik kom nu in ik gok 6 weken van rond de ongeveer 100kg 31%v en 34%spiermassa naar ongeveer100kg en 27.5% vet en 36% spiermassa. Ik was dus als blij dat er wel verbetering in zat maar niet goed genoeg. Ik eet nu ongeveer per dag.
Smorgens 3 volkoren boterhammen met kaas of kip en een glas melk.
Eerste pauze 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer
Middagpauze 4 volkeren boterhammen met kaas en komkommer en 2mandarijnen.
Om 3 uur hebben we geen echte pauze dus pak ik snel een appel.
Dan thuis gewoon een kleine portie avond eten met zeker 200g groente 1 stuk vlees en gekookte aardappelen.
Dan heb ik voor het fitnesse hulk force v2 en na het fitness ook.
Als ik soms honger heb als ik thuis kom pak ik magere yoghurt.
Ik drink geen bier en fris meer, alleen melk, water en spa rood.
Nu ben ik zo goed mogelijk arnolds bleuprint aan het volgen als training schema 6 dagen in de week. Ik train echt zwaar en intensief (met goede houding uiteraard)
Hebben jullie tips voor mijn eten misschien?
Ik kom nu in ik gok 6 weken van rond de ongeveer 100kg 31%v en 34%spiermassa naar ongeveer100kg en 27.5% vet en 36% spiermassa. Ik was dus als blij dat er wel verbetering in zat maar niet goed genoeg. Ik eet nu ongeveer per dag.
Smorgens 3 volkoren boterhammen met kaas of kip en een glas melk.
Eerste pauze 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer
Middagpauze 4 volkeren boterhammen met kaas en komkommer en 2mandarijnen.
Om 3 uur hebben we geen echte pauze dus pak ik snel een appel.
Dan thuis gewoon een kleine portie avond eten met zeker 200g groente 1 stuk vlees en gekookte aardappelen.
Dan heb ik voor het fitnesse hulk force v2 en na het fitness ook.
Als ik soms honger heb als ik thuis kom pak ik magere yoghurt.
Ik drink geen bier en fris meer, alleen melk, water en spa rood.
Nu ben ik zo goed mogelijk arnolds bleuprint aan het volgen als training schema 6 dagen in de week. Ik train echt zwaar en intensief (met goede houding uiteraard)
Hebben jullie tips voor mijn eten misschien?
Comment