zat zelf te denken aan maandag, woensdag, vrijdag heel lichaam trainen en dinsdag, donderdag cardio, zaterdag, zondag rust. of is dit teveel van het goede?
Effe voorstellen
Collapse
X
-
Als je heel lichaam wilt trainen kan je het beter op 2 of 3 dagen houden bijv maandag-woensdag-vrijdag als je spiergroepen vaker wilt trainen en toch 4 dagen wilt zou een ub/lb schema beter zijn, hierbij train je bijv maandag bovenlichaam dinsdag onderlichaam woensdag rust donderdag bovenlichaam vrijdag onderlichaam etc. Ik hoop dat je hier wat mee kan zorg dat je niet teveel oefeningen in een sessie propt!
Comment
-
oke, heb er niet zoveel verstand van, maar alle oefeningen die ik hierboven heb staan wou ik eigenlijk in 1 sessie doen, 3 dagen in de week, 3 sets van 10/12 herhalingen, met als zaterdag en zondag rust.
Als ik maan, donder bovenlichaam doe en dins, vrijdag onderlichaam gaat dat kwa resultaat niet langzamer dan de 3 dagen zoals ik het wou? begrijp dat het tijd kost om een echt fit lichaam te krijgen en dat blessures bij 3 dagen groter is.
Comment
-
Originally posted by Killit View PostIk heb privé bericht gestuurd kijk maar even, misschien iets voor jou
@ TS: mocht dit het geval zijn, en je overweegt het, laat het dan zeker hier even weten. Dit is voor jou namelijk geen slim plan.. ver van zelfs.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostWat heb je hem aangeboden, clen, t3, eca??
@ TS: mocht dit het geval zijn, en je overweegt het, laat het dan zeker hier even weten. Dit is voor jou namelijk geen slim plan.. ver van zelfs.
Gewoon een app die hem misschien kan helpen, meer niet.
Comment
-
@Theodore Rex @generation_iron het gaat om een app.
indeling:
maandag, woensdag en vrijdag alle oefeningen die ik heb opgeschreven met een beetje cardio (paar berichten terug).
dinsdag en donderdag rust of eventueel half uurtje/uurtje cardio.
zaterdag en zondag rust.
goed plan of nog wat veranderen?
voeding werk ik nog aan.
2000 cal
170 g eiwit
voor de rest moet ik even uitzoeken. genoeg te vinden op deze forum.
Comment
-
Originally posted by spychohead View Post@Theodore Rex @generation_iron het gaat om een app.
indeling:
maandag, woensdag en vrijdag alle oefeningen die ik heb opgeschreven met een beetje cardio (paar berichten terug).
dinsdag en donderdag rust of eventueel half uurtje/uurtje cardio.
zaterdag en zondag rust.
goed plan of nog wat veranderen?
voeding werk ik nog aan.
2000 cal
170 g eiwit
voor de rest moet ik even uitzoeken. genoeg te vinden op deze forum.
Hiernaast mogen grote spieren ook meer setjes hebben dan kleine spieren.
Waarom ga je op 2000 kcals zitten? Lijkt mij erg weinig.. doe je dit op de gok of heb jij je behoefte berekend?
Ik zal morgenavond eens kijken of ik tijd heb om met je op weg te helpen met je schema.
Comment
-
Originally posted by spychohead View Postmijn cal behoefte is 2674
om aftevallen zou ik dus 2200 cal per dag moeten hebben.
@LOoo thanks
181 cm, 83/84 kilo + 6/7 uur per dag flink in de weer ivm werk.
Mijn behoefte ligt een stuk hoger en ik ben kleiner + ik heb een kantoorbaan (zitten)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment