Hoi,
ik ben Mark, 15 jaar, zit in het 4de jaar Havo(bij mij gaat sport voor school, ik vind een 6,0 goed genoeg )
mijn wekelijkse schema;
maandag 2 uur voetbal,
dinsdag 1,5 uur tennis
woensdag 2 uur voetbal
donderdag 1,5 uur tennis
vrijdag fitnessen
zaterdag/zondag wedstrijden.
ik doe voetbal sinds m'n 6de en speel tennis nu een maand.
Maar nu in de vakantie ligt voetbal en tennis ff stil en ben ik om de dag aan het fitnessen.
ik heb een laag vetpercentage, komt omdat ik zoveel beweeg en gezond eet, ik heb ook een (echt) goede conditie!(liep met een vriend een hardloopwedstrijd mee, had 5km in 21 minuten, beter).
En ik heb een vraagje over het fitnessen,
ik train elke keer full-body. Maar ik ben nu benieuwd of dit wel goed is, dat ik beter intensiever 1 spiergroep moet pakken?
bedankt!
ik ben Mark, 15 jaar, zit in het 4de jaar Havo(bij mij gaat sport voor school, ik vind een 6,0 goed genoeg )
mijn wekelijkse schema;
maandag 2 uur voetbal,
dinsdag 1,5 uur tennis
woensdag 2 uur voetbal
donderdag 1,5 uur tennis
vrijdag fitnessen
zaterdag/zondag wedstrijden.
ik doe voetbal sinds m'n 6de en speel tennis nu een maand.
Maar nu in de vakantie ligt voetbal en tennis ff stil en ben ik om de dag aan het fitnessen.
ik heb een laag vetpercentage, komt omdat ik zoveel beweeg en gezond eet, ik heb ook een (echt) goede conditie!(liep met een vriend een hardloopwedstrijd mee, had 5km in 21 minuten, beter).
En ik heb een vraagje over het fitnessen,
ik train elke keer full-body. Maar ik ben nu benieuwd of dit wel goed is, dat ik beter intensiever 1 spiergroep moet pakken?
bedankt!
Comment