jerry koolhoven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jerry koolhoven View Post
    hehehehe blijft altijd leuk die reacties, ik ben het echt hoor mensen en nee ook ik ben niet de alwetende hoor, wel denk ik dat ik door mijn lange ervaring in de sport wel het een en ander door de jaren heb op opgestoken.
    Ben zelf ook meer van de wetenschappelijke onderbouwing van dingen, maar iemand met veel ervaring is natuurlijk altijd een verrijking aan het forum, geloof zelf in beiden, wetenschap & ervaring/gevoel. Als iets goed voelt en werkt, dan is het gewoon top, klaar.

Ben benieuwd of je het een beetje uithoud en wat leuke tips etc kan geven. Welkom in iedergeval!

Originally posted by rain View Post
    Om dan alleen maar flauwe grapjes te maken over de grammatica van de openingspost en adviseren "om de stickies te lezen",is uitgekauwde humer en getuigt van een laag niveau.
    Helaas kan jij je niet spiegelen aan andere leden van het googleogenteam die wel grappig en/of scherp zijn en wordt het geforceerd grappig.
    Helemaal mee eens, om dat ene jochie kon je altijd wel lachen, vond hem wel grappig maar die zie ik nooit meer posten, volgens mij verbannen ofzo. En aktito en die vriend van hem waren altijd wel scherp, maar dit is gewoon flauw.

Comment

Idem dito voor mij. Je hebt er geen zak aan op een forum als mensen kennis en/of ervaring bezitten, maar het niet willen delen. Dat wil niet zeggen dat ze het achterste van de tong moeten laten zien, daar deze ook wel iets voor zichzelf willen houden. Hetgeen ik ook begrijpelijk vind en mee kan leven.

Heel even had ik het idee dat de persoon zich uitgaf voor Jerry, zoals dat ook met de Vlaamse reus het geval was.
      Wat weer heel erg jammer zou zijn geweest.

Nu kan ik zeggen, fijn dat er weer een persoon met kennis en ervaring zichzelf lid maakt van bn.

Ik kan niets zeggen van Gus, daar ik ook Gus niet persoonlijk ken. Maar of je nu strongman bent pl of een bbr, je kunt nog veel van elkaar leren. Daar ben ik dan weer van overtuigd.
      Je bent allemaal bezig met de spieren tot het uiterste te brengen en of dat nu voor kracht is of voor de vorm, zoveel verschil zit daar nu ook weer niet in. Vele bbr zijn pl of strongman geworden, zo ook andersom.
      Zo ook ik heb het allemaal wel eens gedaan, en het is geen verloren tijd geweest in welke soort bouwen aan dan ook.

En ja, je mag als forum (clubje) best trots zijn als je iemand in huis trekt als bv een Jerry.
      Dat deze persoon de wijsheid in pacht heeft, mag toch al wel bewezen zijn!

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
        En ja, je mag als forum (clubje) best trots zijn als je iemand in huis trekt als bv een Jerry.
        Dat deze persoon de wijsheid in pacht heeft, mag toch al wel bewezen zijn!
        Idd, maar we zijn ook trots op Gus.

https://www.youtube.com/watch?v=BIeAmYQxN1c
        Mind is everything.

Comment

Nou nou allemaal nu Gus afzeiken? Volwassen.. Ik neem aan dat Jerry over een gezonde dosis humor beschikt en de grap begrijpt. Aangezien de reactie van Gus de reactie van iedereen is die Gus hier op aanvalt als een onbekende zich aanmeld op dit forum. Verder van harte welkom! Ik lees positieve verhalen in Mvos zijn log wat betreft kennis en trainingen.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

welkom

zeker een aanwinst voor het forum
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
              Nou nou allemaal nu Gus afzeiken?
              Gelukkig doet gus dat nooit...... Ps filmpje was een geintje, snapt gus wel
              Mind is everything.

Comment

Bericht was niet tegen jou bedoeld en het filmpje niet gekeken.
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by resike View Post
                  Gelukkig doet gus dat nooit...... Ps filmpje was een geintje, snapt gus wel
                  Afzeiken niet maar kritisch zijn wel.

Leuk filmpje trouwens, lijkt op een typische crossfit workout
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Lekkere sociaal ook om jezelf boven "sommigen anderen" te plaatsen in een voorstellings topic , naar de andere "sekte" leden toe hier.
                    Ging je nou ook naar dezelfde meeting toe waar die "sommigen anderen sekte leden" ook komen ?

Comment

God de god spuitelf moet ook weer even kolen op het vuur gooien. Punt is wel gemaakt denk inmiddels
                      Last edited by akito; 09-09-2014, 22:32.

Comment

Nee , Gus wou nog even het laatste woord hebben door te zeggen dat hij kritisch was en niet afzeikt.
                        Vond het een beetje misplaatst.

Comment

Wel leuk bedacht Akito
                          Over het vuurtje aan steken gesproken..

Comment

Man man man wat een achterlijk forum is dit toch. Waarom nu die rare reacties? Omdat de beste man veel bereikt heeft en bepaalde leden daar niet van gediend zijn??

Originally posted by quibus View Post
                            Voor iemand die het hier niks vind kijk je toch redelijk vaak op bn.
                            En messias tjonge jonge sommige mensen vinden het gewoon tof dat de bondscoach van nederland op het forum komt.
                            jij niet want je bent alleen maar krachtgericht, nou leuk voor jou maar laat andere mensen in hun waarde.
                            blijf het vreemd vinden dat je op het forum zo'n grote bek hebt en op de meet zowat niet te verstaan was.
                            Amen.

Een geintje moet kunnen. Maar als er al denigrerend wordt gedaan naar een bondscoach, dan is het einde zoek.
                            Originally posted by rain View Post
                            kijk ik absoluut niet op tegen mensen die heel veel kennis of ervaring bezitten...integendeel.
                            Ik wel. Is dat fout?

Dat wil trouwens niet zeggen dat ik gelijk op iemand neer kijk als diegene geen kennis heeft
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Het forum is niet achterlijk. Sommige leden gedragen zich soms achterlijk

Jerry komt wel binnen met een knaller zo.
                              "Straight outta gym"

Comment

Wat een rel dit.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X