Nieuwe lid!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe lid!

Hallo Bners,

Ik ben nieuw hier. Naja nieuw ik kijk hier al 4 jaar lang stiekem op.
    Ik train nu al 3 jaar. Ben begonnen op 80kg skinny fat. En toen door te obsessief te zijn gezakt tot 60kg 0 spier en nog te veel vet rond de 22%. Na 2 jaar sta ik nu op 70 bij 10% ongeveer. (vet metingen zeggen altijd lager maar ik hou ervan om mezelf hoger vet % in te schatten).
    Mijn mainlifts:
    Sq = 100 x 5 door een 2 weekse vakantie van 2 maanden terug. Moest ik helemaal opnieuw beginnen zit nu op de 85. (Onderrug wordt heel snel super zwak)
    Deadlift = 120x5 zelfde verhaal als hierboven
    Bench press = 80 x5
    Push press of standing press= 50x5
    Bent over Row = 80x5

Mijn core is heel erg verslapt sinds mijn vakantie en ik moet eerlijk toegeven dat ik daar niet genoeg aandacht aanbesteed. Het is super frustrerend om na 2 weekjes rust de sportschool in te komen en na 2 maanden nog niet fatsoenlijk 100kg te kunnen deadliften. Maar ja ego aan de kant en maar bouwen.

Voeding is langzaam aan t verhogen zit nu op de 2600 kcal.
    Vorig jaar bulk ben ik te snel van cut naar bulk gegaan waardoor ik super snel aankwam en niet lang kon door bulken. (2000 kcal naar 3600 in 1 maand ofzo)
    Stats:
    Geslacht: MAN
    Lengte 1,75
    Gewicht 70 kg
    BF 10%
    Trainingsjaren: 3 1 jaar super crashcut 1 jaar onderhoud en nu 1 jaar bulk en normale cut.

Trainingschemas:
    Ben begonnen op 5x5 schema van reg park. Heerlijk schema maar wou vaker gymen.
    Toen ub/lb. Hierna push pull legs split 2x per week en dan repeat. Binnen no time helemaal doorgebrand. Weer terug naar fb en toen naar PHAT schema. 2 maanden geleden UB-LB-Arms-UB-LB-FBpower gedaan en ook hierdoor doorgebrand. Nu weer terug op ub/lb.

Hoop dat het een beetje duidelijk is. Waarschinlijk is het 1 weerwar van tekst. Kom net van de gym excuse me.

Welkom mie nona!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Thank you!
      Mis ook niet onbelangrijk mijn doel:
      Mijn doel is een fysiek te behalen zoals chestbrah, rob riches en steve cook!
      Weet dat dit niet natty is maar heb dan ook niks tegen roids

Comment

Originally posted by Mie nona View Post
        Thank you!
        Mis ook niet onbelangrijk mijn doel:
        Mijn doel is een fysiek te behalen zoals chestbrah, rob riches en steve cook!
        Weet dat dit niet natty is maar heb dan ook niks tegen roids
        Allereerst welkom.

Met zo'n uitspraak zou ik voorzichtig zijn. Ieder lichaam is anders. Naturel is meer mogelijk dan mensen voor ogen hebben. Niet te snel naar AAS grijpen.
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Welkom!
          In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
            Allereerst welkom.

Met zo'n uitspraak zou ik voorzichtig zijn. Ieder lichaam is anders. Naturel is meer mogelijk dan mensen voor ogen hebben. Niet te snel naar AAS grijpen.
            Sorry daar heb je idd gelijk in.
            Toch ben ik vrij zeker over dat het mij niet naturel gaat lukken. Mede doordat mijn hormonen al een stuk lager zitten dan de gemiddelde 20 jarige.
            Zal het binnekort nog een keer laten meten en dan de bloedwaardes hier posten voor de geïnteresseerde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X