newbie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cookiemon View Post
    Thanks !!! Hoe lang moet je cutten om resultaat te zien?? Hoe snel gaat vet er vanaf??
    Hang van je einddoel af en hoe je je schema ernaar toe hebt ingedeeld. Ik probeer elke cut als een wedstrijd prepp te zien. Dan deel ik het op in 12 weken en na de eerste 4 zie je al een groot verschil omdat je dan het meeste verliest daarna wat langzamer maar wel wekelijkse progressie. Dus ik verwacht als je je goed aan je schema houd je toch elke week vet zou moeten gaan verliezen en vocht uiteraard verkijk je niet op vocht dat is ook veel wat de meeste verliezen.
    Ik zelf ga niet op de weegschaal staan tijdens de cut pas als de shape redelijk is haha. Dit om te voorkomen dat je teveel in gewicht hebt ingeleverd tegenover wat je in de spiegel ziet.

Comment

Er moet bij mij wel een bende af he. Wil graag een 9% eraf. Super strak zal ik nooit worden ben ik bang. Maar doe mn best. Over vier maanden op vakantie en dan wil ik toch iets strakker in m'n vel zitten.

Comment

Waarom laat je anders niet een voedingsschema maken?
        Een paar leden hier doen dat voor een relatief kleine vergoeding en begeleiden je al die tijd.
        Zelf doen kan ook, maar iemand die meekijkt, bijstelt en aanpast als je vastloopt is echt een pluspunt.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
          Waarom laat je anders niet een voedingsschema maken?
          Een paar leden hier doen dat voor een relatief kleine vergoeding en begeleiden je al die tijd.
          Zelf doen kan ook, maar iemand die meekijkt, bijstelt en aanpast als je vastloopt is echt een pluspunt.
          Een schema is zo gemaakt. Schema op maat is een ander verhaal en het is een vrouw dus moet ook goed rekening gehouden worden met de hormoon spiegel die nogal wisselt. Maar goed dat weten de meeste wel. Dynamix weet echt veel die zou ik aanbevelen om eens te vragen

Comment

Uhhh, als je van 'every day is cheating day!' houdt wel ja.
            Ipv' een handvol nootjes 'wordt het 'een hand vol m&m's' bij Bynatwix.
            Hij weet er zeker veel vanaf, maar zijn aanpak wijkt af van de standaard aanpak zeg maar.

Dynobet en Pescatore weten er ook aardig wat vanaf.
            Het is zeker een goede investering als je voor de zomer strak erbij wilt staan.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Blijven hangen in vergane uitspraken is hier wel een groot issue, laatste weken/maanden is dynamix van toegevoegde waarde op dit forum en komen er veel kwalitatieve antwoorden bij hem weg.
              De snoep (heb ik in ieder geval) niet langs meer zien komen, maar snap daarbij zijn insteek wel.

Komt een beetje neer op, je kan ook afvallen met alleen maar macdonalds, zolang je maar onder je behoefte zit, maar moet je dat nou willen?

Welkom topicstarter, ook ik zou 1 van de 3 bovengenoemde personen aanraden. Zelf maken is leuk, maar laten maken met eigen insteek + de info die je krijgt van 1 van deze personen is ook zeker handig.

Comment

Nou Nick, dan heb je niet goed gelezen 'de laatste tijd'.
                Dat jij de laatste tijd een beetje geirriteerd overal op reageert,kan ik niks aan doen .
                Moet je weer wennen in Nederland?
                Dynamix is zeker een van de personen die veel toevoegt op bodynet en erg behulpzaam is altijd.
                Maar ik ben het niet altijd eens met zijn denkwijzen mbt snoep eten en/of gezond eten.
                Misschien heeft hij het wel bij het juiste eind en ik/wij niet, dat kan.
                Maar iemand die te zwaar is(niet perse topicstarter) zou ik juist gezond proberen te laten eten.
                Ook al kan je afvallen met junkfood.
                Vandaar .

Ach… achteraf is het ook een beetje flauw om in herhaling te vallen ja.
                Last edited by rain; 19-02-2015, 22:49.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Aan welke vergoeding moet ik denken?? Pffff hoopte dat ik nu al redelijk bezig was .... :-(

Comment

Originally posted by cookiemon View Post
                    Aan welke vergoeding moet ik denken?? Pffff hoopte dat ik nu al redelijk bezig was .... :-(
                    Before en after pic's. Nee grapje mag hopen dat ze het voor niks doen. Is een kleine moeite om te doen

Comment

Ik denk dat dynamix zelfs een bus deodorant thuis hebt staan met bigmac geur , krijg je er als goodie bij , bij een schema.
                      En de pizzadoos mag ook opgegeten worden , zonde van al die vetten die verloren gaan.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                        Before en after pic's. Nee grapje mag hopen dat ze het voor niks doen. Is een kleine moeite om te doen
                        Voor niks doen? Inclusief begeleiding?
                        Nu praat je een klein beetje onzin Bigdude.
                        Voor niks gaat de zon op ja.
                        Als ze voor iedereen 'een kleine moeite moeten doen'…
                        Buiten dat; het is geen kleine moeite en in het gehele traject incl mailen, bijstellen etc gaan toch wel een paar uurtjes zitten.
                        Rond de 50 euro kost het normaal.

Uiteraard ben je zeker goed bezig en kan je zelf al een eind komen, maar voor feedback en hulp als je vastloopt (wat zeker een keer gaat gebeuren ),is het erg fijn.
                        En een schema wordt op jouw wensen aangepast, inclusief al het eten wat je wel/niet lust en wat je graag eet.
                        Maar je kan ook zo beginnen en als je vastloopt hier hulp vragen. Dat krijg je dan ook wel, kosteloos.

Ik snap wel wat van voeding en schema, s ,maar ik volg ook een schema momenteel van 1 van hen.
                        Last edited by rain; 19-02-2015, 23:15.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Voor niks doen? Inclusief begeleiding?
                          Nu praat je een klein beetje onzin Bigdude.
                          Voor niks gaat de zon op ja.
                          Als ze voor iedereen 'een kleine moeite moeten doen'…
                          Buiten dat; het is geen kleine moeite en in het gehele traject incl mailen, bijstellen etc gaan toch wel een paar uurtjes zitten.
                          Rond de 50 euro kost het normaal.

Uiteraard ben je zeker goed bezig en kan je zelf al een eind komen, maar voor feedback en hulp als je vastloopt (wat zeker een keer gaat gebeuren ),is het erg fijn.
                          En een schema wordt op jouw wensen aangepast, inclusief al het eten wat je wel/niet lust en wat je graag eet.
                          Maar je kan ook zo beginnen en als je vastloopt hier hulp vragen. Dat krijg je dan ook wel, kosteloos.

Ik snap wel wat van voeding en schema, s ,maar ik volg ook een schema momenteel van 1 van hen.
                          Als je echt een coach wilt inhuren inderdaad ben je een 50,- zo kwijt. Echter voor het maken van een schema op maat zou een 10-15 euro moeten volstaan gezien het feit dat je er geen uren aan kwijt bent. Uiteraard intensieve begeleiding met check ups alles erop en eraan ja dan is 50,- nog een eerlijke prijs. Sorry was een beetje enthousiast komt het is een vrouw en m'n test is hoog haha.

Comment

bedankt jongens !!! en ja ik ben een vrouw ja.....pff maar hoef geen bodybuildster te worden.
                            wil gewoon beetje strakker in mn vel komen te zitten en bikiiniproof worden.

Ga wel eens vragen aan een van de heren. Kijken hoever we komen.

Thanks,,,,,

Comment

Je kan het ook zelf wat aanpassen , je bent al aardig op weg!

succes!

Comment

Nou Nick, dan heb je niet goed gelezen 'de laatste tijd'.
                                Dat jij de laatste tijd een beetje geirriteerd overal op reageert,kan ik niks aan doen .
                                Moet je weer wennen in Nederland?
                                Dynamix is zeker een van de personen die veel toevoegt op bodynet en erg behulpzaam is altijd.
                                Maar ik ben het niet altijd eens met zijn denkwijzen mbt snoep eten en/of gezond eten.
                                Misschien heeft hij het wel bij het juiste eind en ik/wij niet, dat kan.
                                Maar iemand die te zwaar is(niet perse topicstarter) zou ik juist gezond proberen te laten eten.
                                Ook al kan je afvallen met junkfood.
                                Vandaar .

Ach… achteraf is het ook een beetje flauw om in herhaling te vallen ja.
                                Maar dan is de vraag toch wat is ''gezond''? Je lichaam kent het woord in ieder geval niet. Wij plakken zelf die labels op wat gezond en ongezond is. En meestal is dat gebaseerd op je eigen (beperkte) kennis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X