Hoi,
Ik ben Esther, 35 jaar en ben deze week begonnen met cutten.
ik ben 1.66 cm, weeg 63 kg, heb een vetmassa van 29% waarvan 5% buikvet is.
Graag zou ik deze terug willen brengen naar 20% en strakker in mn vel zitten.
ik sport zelf 5 - 6 keer per week. Dwz : 3 keer per week (ma/don/zat) in mijn eigen gym waar ik het volgende tot m'n beschikking heb : Loopband, fiets, crosstrainer qua cardio. Dumbells van 2 kg, 2,5 kg en een verstelbare dumbell waar op dit moment 5 kg op zit. Kettlebell van 8 kg, matje, buikspierapparaat, bokszak, springtouw en een homegym (christopeit SP10).
Doe dan meestal rond de 40 min krachttraining en dik half uur rennen of fietsen.
Daarbij doe ik nog 2 - 3 keer per week karatetraining (din en/of woens/vrij en soms zondag) van 1 1/2 uur training per keer.
Ik gebruik op dit moment een preworkout van BSN (no expode 2.0) op de dagen dat ik in mn gym zit. Deze pak ik een half uur van te voren met een halve liter water (2 schepjes). Probeer in de ochtend voor het ontbijt te trainen maar kan dit maar om de week (behalve de zaterdag).
Mijn voeding ziet er op dit moment als volgt uit :
7:30
200 gr magere yoghurt
1 stuks banaan
20 gr havermout
10:00
2 volkoren boterhammen
25 gr kipfilet (plakjes)
12:30
150 gr zilvervliesrijst of volkoren pasta
100 gr gebakken kip
200 ml halfvolle melk
paprika/komkommer
15:00
Blikje tonijn
20 gr amandelen
17:30
150 gr vlees (bief/kip/mager varkensvlees)
150 gr groente
75 gr aardappelen / zoete aardappelen / pasta / rijst
21:30 - 22:00
150 gr magere kwark
tussendoor pak ik nog een whey shake met 200 ml water (na de workout)
Hoor graag tips en tricks en of er wat moet veranderen.
Thanks !!!!
Ik ben Esther, 35 jaar en ben deze week begonnen met cutten.
ik ben 1.66 cm, weeg 63 kg, heb een vetmassa van 29% waarvan 5% buikvet is.
Graag zou ik deze terug willen brengen naar 20% en strakker in mn vel zitten.
ik sport zelf 5 - 6 keer per week. Dwz : 3 keer per week (ma/don/zat) in mijn eigen gym waar ik het volgende tot m'n beschikking heb : Loopband, fiets, crosstrainer qua cardio. Dumbells van 2 kg, 2,5 kg en een verstelbare dumbell waar op dit moment 5 kg op zit. Kettlebell van 8 kg, matje, buikspierapparaat, bokszak, springtouw en een homegym (christopeit SP10).
Doe dan meestal rond de 40 min krachttraining en dik half uur rennen of fietsen.
Daarbij doe ik nog 2 - 3 keer per week karatetraining (din en/of woens/vrij en soms zondag) van 1 1/2 uur training per keer.
Ik gebruik op dit moment een preworkout van BSN (no expode 2.0) op de dagen dat ik in mn gym zit. Deze pak ik een half uur van te voren met een halve liter water (2 schepjes). Probeer in de ochtend voor het ontbijt te trainen maar kan dit maar om de week (behalve de zaterdag).
Mijn voeding ziet er op dit moment als volgt uit :
7:30
200 gr magere yoghurt
1 stuks banaan
20 gr havermout
10:00
2 volkoren boterhammen
25 gr kipfilet (plakjes)
12:30
150 gr zilvervliesrijst of volkoren pasta
100 gr gebakken kip
200 ml halfvolle melk
paprika/komkommer
15:00
Blikje tonijn
20 gr amandelen
17:30
150 gr vlees (bief/kip/mager varkensvlees)
150 gr groente
75 gr aardappelen / zoete aardappelen / pasta / rijst
21:30 - 22:00
150 gr magere kwark
tussendoor pak ik nog een whey shake met 200 ml water (na de workout)
Hoor graag tips en tricks en of er wat moet veranderen.
Thanks !!!!
Comment