newbie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cookiemon View Post
    zo weer even zitten sleutelen aan m'n schema :

7:30 ontbijt :
    200 gr magere yoghurt
    30 gr havermout
    1 banaan

10:00
    2 volkoren boterhammen
    1 plak kaas 30+ (20 gr)
    1 ei
    50 gr komkommer

12:30 lunch
    50 gr kipfilet gebakken
    100 gr volkoren pasta
    1 rode paprika
    2 el ketschup
    200 ml halfvolle melk

15:00 tussendoor
    20 gr amandelen
    10 gr ongezouten pinda's
    25 gr pure chocolade

17:30 avondeten
    150 gr vlees
    150 gr groente
    100 gr aardappelen / pasta / rijst
    10 ml olijfolie

na de workout
    30 gr whey met 200 ml water

21:30
    100 gr magere kwark

Dan zit ik nu op :
    137 gr eiwitten (30%)
    205 gr koolhydraten (44%)
    53 gr vet (26%)

totaal kalorieen : 1821 -> volgens schema nodig 1841

Ben 1 kilo ongeveer al kwijt de laatste week.

Ziet dit er al beter uit?!?!
    Want dan gaan we dit een week proberen.

Hier neem ik trouwens ook 3 stuks fatblockers bij per dag. En 1 multivitamine pil.
    De preworkout moet ik even stoppen nu want ben er al 8 weken mee bezig. Dus even 2 weken stop.
    Probeer mn cardio wat op te schroeven naar 3 kwartier fietsen en/of rennen. voor de cardio wel een 20 min. krachttraining op mn homegym en buikspieren. Ook deze week nog 2 keer karate training van 1 1/2 uur.

Bedankt weer !!!
    Ziet er al beter uit.
    1 kilo in een week , gaat de goede kant op.
    Neem je trouwens niet wat koolhydraten na het trainen ?
    Fruit of wat anders , lijkt me persoonlijk wel zo fijn.

Comment

ligt eraan wanneer ik train.

Deze week doe ik mn fitness in de ochtend. Dan neem ik daarna dus mn yoghurt / havermout / banaan.

normaal hoef ik niet veel na de training. Als ik te snel eet na de shake word ik misselijk

Comment

Originally posted by cookiemon View Post
        ligt eraan wanneer ik train.

Deze week doe ik mn fitness in de ochtend. Dan neem ik daarna dus mn yoghurt / havermout / banaan.

normaal hoef ik niet veel na de training. Als ik te snel eet na de shake word ik misselijk
        Ik heb altijd berehonger na het trainen , kan daar niet over mee praten.
        Maar als het werkt voor je , vol houden !
        Succes !

Comment

Originally posted by rain View Post
          Voor de ene persoon kan het meer uitmaken dan voor de andere.
          Maar jij gaat (een) wedstrijd(en?) doen, dat vind ik wat anders dan iemand die 'gewoon 'wilt afvallen.
          De gemiddelde persoon houdt het namelijk beter vol als ze niet tot op de gram nauwkeurig hoeven af te wegen en de macro's tot op de % hoeven te verdelen.
          Dat bedoelde ik er eigenlijk mee.
          Ik snap het wel hoor, dat is een keuze die niet voor iedereen is weggelegd. Dat is maar goed ook, anders zijn we ook maar zo 'average'. Persoonlijk zou ik gaan (ongeacht doelstelling) voor de snelste en meest effectieve weg. En dat is strictheid in voedingskeuze en hoeveelheden.

Het valt mij wel op dat dit groepje cutters het snelst de handdoek in de ring gooien wanneer ze nog niet op het gewenste vetpercentage zitten. Ik denk dat dit te wijten valt aan de tegenvallende resultaten? Dat was bij mij wel het geval, ik voelde me steeds platter worden en kreeg er weinig voor terug. Dan maar weer bouwen
          Last edited by generation_iron; 21-02-2015, 13:38.

Comment

Tuurlijk werkt dat zo!
            Zou als ik TS was ook zo door blijven gaan als je de discipline er voor kan opbrengen.
            Werkt het snelst en je krijgt de meeste voldoening puntje bij paaltje.

Comment

Inderdaad, altijd alles eruit proberen te halen.. zo zonde van de tijd en moeite die je erin steekt wanneer je dit niet doet. Ik vind het verder ook onzin als er dan word gezegd 'ik wil ook nog leven naast bb'. Ik geniet meer van maximale resultaten dan van snacken

Comment

Leven bestaat ook wel uit meer dan alleen vreten.
                Het droog staan er na geeft ook een goed gevoel.
                Als je wil afvallen doe het dan goed zou ik zeggen , met half werk wordt het uitstellen en van uitstellen komt afstellen.
                Last edited by Lethal; 21-02-2015, 13:53.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                  Inderdaad, altijd alles eruit proberen te halen.. zo zonde van de tijd en moeite die je erin steekt wanneer je dit niet doet. Ik vind het verder ook onzin als er dan word gezegd 'ik wil ook nog leven naast bb'. Ik geniet meer van maximale resultaten dan van snacken
                  edit edit

Comment

'Maximale resultaten 'zijn op veel meer vlakken te behalen dan bodybuilding he.
                    Maar niet meer als je maximale resultaten bij bodybuilding wilt behalen.
                    Maar laten we die discussie maar niet meer beginnen.

Ik wil namelijk ook nog leven naast bodybuilding.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Op welke vlakken kan je dan maximale resultaten halen door te snacken?
                      Cutten kan ook lekker zijn Rain, ik geniet echt van mijn bordje rijst/kip en aardappelen/rund.. jum jum
                      Voor mij maakt het eigenlijk geen verschil, cutten of bulken. In de bulk gewoon meer carbs dus meer rijst/brinta/aardappelen. Schema blijft gewoon hetzelfde.

Comment

Ik denk dat ik al weet wat je bedoelt, op het gebied van 'genieten'. Ik denk dat dit ook persoonlijk is. Mij lukt het momenteel niet om te genieten wanneer ik me niet aan mijn dieet hou. Ik kijk erg uit naar cheatday maar op de dag zelf zit ik helemaal niet lekker in mijn vel. Fuck ik wist niet dat ik issues had

Comment

Ik denk dat ik al weet wat je bedoelt, op het gebied van 'genieten'. Ik denk dat dit ook persoonlijk is. Mij lukt het momenteel niet om te genieten wanneer ik me niet aan mijn dieet hou. Ik kijk erg uit naar cheatday maar op de dag zelf zit ik helemaal niet lekker in mijn vel. Fuck ik wist niet dat ik issues had
                          Dat bedoelde ik .
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het één hoeft het ander ook niet uit te sluiten natuurlijk.
                            Bodybuilding is voor mij ook niet serieus genoeg om er een wedstrijd van te maken , maar dat is zo persoonlijk allemaal.
                            Zeker geen discussie meer waard dan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X