Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hallo allemaal,

aangezien ik nieuw hier op het forum ben zal ik mij maar eens voorstellen. Mijn naam is Pascal en ben 30 jaar oud. In het verleden heb ik veel aan krachttraining gedaan, maar helaas is dit met de komt van mijn kinderen en gecombineerd met een drukke baan een beetje afgezwakt. Ik probeer af en toe nog te trainen. Aangezien een sportschool abbo er voor mij niet meer inzit (wegens tijdgebrek) heb ik afgelopen jaar besloten een halterbank met bijbehorende gewichten ect aan te schaffen. Ook heb ik thuis een loopband staan. Dit ter info zodat jullie weten dat ik niet in een sportschool train.

Mijn doel is om uiteindelijk wat kilo's kwijt te raken. Ik ben 1.78 m groot en weeg 90 kilo. Ik ben al een tijdje bezig met cardio trainingen ivm het afvallen, maar omdat het niet snel genoeg gaat (voor mij) heb ik nu ook het 5plus2 Slankplan van Body & Fit besteld.... Ik weet niet hoe er hier over gedacht gaat worden, maar voor mij was het "wie niet waarg die niet wint". Tuurlijk ga ik het combineren met trainen.

Mochten jullie interesse hebben in mijn ervaringen over het Slankplan hoor ik het graag. Mogelijk maak ik dan wel een nieuw Topic ofzo.

En als er vragen zijn hoor ik het graag!!!

Hallo Pascal, welkom

Hoe ziet je voeding eruit?

Comment

Welkom Pascal.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt,

Mijn voeding is het grootste euvel van het geheel. Ik probeer zo veel mogelijk op de voeding te letten, maar door de drukke baan niet altijd tijd om het juiste te eten. Veel kant en klaar maaltijden zeg maar. Ik wil na het Slankplan wel hier een grote verandering in gaan brengen.

Comment

Voeding is de sleutel. Ik denk niet dat die slankplan je veel gaat brengen.. dat soort dingetjes moet je eigenlijk links laten liggen. Als jij je voeding in kaart kunt brengen dan kan jij hier ook rekening mee houden. Je kan bijv preppen, dus op een vrije dag even wat tijd steken in koken voor de aankomende dagen... Wil je ergens komen zal je er wat voor moeten doen.

Comment

Helemaal mee eens. Ik zal heel eerlijk zijn en zeggen dat ik in het verleden al vanalles heb geprobeerd, van Sonja Bakker tot Cambridge ... allemaal rotzooi. Maar ik was de kilo's wel zo kwijt, alleen was mijn fout om daarna niet meer te trainen en weer in het oude eet patroon terug te vallen. Dit wil ik nu anders gaan doen.
            Ik denk wel dat als ik een paar kilootjes kwijt raak de motivatie bij mij een boost zal geven.
            Het is ook niet mijn idee om dit weet ik hoelang aan te houden (Slankplan).

Ik ben momenteel weer flink aan het hardlopen maar door mijn gewicht en zwakke knie houd ik dit niet lang vol.
            Zodra ik een paar kilo kwijt ben zal dit makkelijker gaan, dit heb ik in het verleden al eens gemerkt.

Maar bedankt voor de tip, dat preppen zal ik indd moeten gaan doen. En wat betreft het Slankplan... het spul is binnen en is betaald.... anders had ik het misschien toch anders gedaan.

Comment

Het grootste probleem met al die dieetplannen zijn dat ze ooit stoppen of dat je er zelf mee stopt omdat ze niet vol te houden zijn. Veel van deze rotzooi is gebaseerd op crashdiëten. Je valt razend snel af, hebt geen energie meer vanwege het extreme KCAL tekort, en dus stop je ermee.

Een drukke baan en kids hoeft niet de reden te zijn om slecht te eten. Maak voor jezelf een goed voedingsschema met bijvoorbeeld makkelijke producten die in te vriezen zijn. Kip met rijst en groenten is hier een goed voorbeeld van (bakje kwark, fruit, noten, volkoren brood, havermout).

Je zult zien dat als je een vast schema hebt het eten je waarschijnlijk juist makkelijker afgaat omdat je exact weet wat je wanneer gaat eten (geen extra stress; wat moet ik eten?).
              De sticky's op het forum kunnen je hier mee helpen. Als ik je stats bekijk zul je om af te vallen moeten richten op ongeveer 2300-2400 KCAL (40% KH, 35% E, 25%V).

Daarnaast zul je misschien voor jezelf moeten bekijken of de 3 x per week 1,5 uur tijd vrij kunt maken. Dan loont een sportschool abbo al.

Comment

al die dieeten werken als een jojo ,en ook in je knip
                volg nou gewoon low carb dieet kost niets en je heb een blijvend resultaat ,(je kan ook is bij
                Koolhydraatarm Dieet | Atkins Low Carb Dieet kijken ) ik ben er 14 kwijt
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Bedankt heren! Ik denk dat ik het spul dan maar dicht laat en op een andere manier ga afvallen.

Comment

Maak een goed plan. De truc is een manier van eten te vinden, een kadans die je over tien jaar nog makkelijk kan volhouden. Low carb is onnodig, vervelend om te doen en je leert er niks van. Het werkt in the end of the day wel hoor, net als alles waar je weinig kcal bij nuttigt. Als je dit soort gimmicks blijft gebruiken om af te vallen leer je nooit hoe je niet aankomt.

Daarnaast zou ik naar je training kijken, als je een goeie fysieke basis hebt is het ook makkelijker dit te onderhouden.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X