Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Welkom terug Jack, leuk dat je er weer bent!
Niet verder vertellen hoor maar je naam is in je afwezigheid nog wel eens gevallen, je was dus niet vergeten...
Citaat[/b] (Iguana @ Dec. 21 2005,11:13)]Harold zit niet op ar....
Rey Mysterio Testo en Corina wel..
Maar daar post ik de laatste tijd ook niet heel erg veel hoor,gab...
Net als B&F en bodynet idd.
Zit wel veel op DBB de laatste tijd waar ik sinds kort de absolute karmakoning ben(lees karmaslet )dus moet mn troon wel in de gaten houden.
Ik weet ook niet wat het pcies is....de ene keer zit ik veel op het ene board en post ik op de ander wat minder en later vice versa dus tsja...wat moet ik ervan zeggen....
Bodynet blijft ten aller tijde mijn forum en ik zal hier altijd blijven komen want hier is alles voor mij begonnen...dit is mijn thuis!
Cur heeft ook gelijk dat het op anabolicresource ook wat minder is de laatste tijd en ik hoop dat daar volgend jaar weer een positieve kentering in komt....zal ik zelf ook aan moeten bijdragen natuurlijk dus we gaan er weer hard tegenaan volgend jaar.
Maarre.....dit was Jack zn voorsteltopic dus ik wil hem bij deze ff vertellen dat ik blij ben dat ie er weer is.
Hoe is het met je.gab?
Train je nog wel een beetje of zit je alleen maar in die illegale kroeg bij je op de hoek?
welkom nerd.
ennuh... wijze raad?
kom je mij eerst vragen dan? kan me niet voorstellen dat jij wijze raad kan geven uit je eigen brains.
ik kom ook nooit mee rop ar. gwoon geen tijd. bodynet is me eerste goeie forum seg maar en als ik ff tijd heb is dat de eerste waar ik kijk.
tuuk is dbb veel bezocht, maar als jullie dat willen dat het zo gaat... die gasten, ennuh... je kan niet alles meer bijhouden. ik ben allang blij dat er niet meer dan 20 posts per dag bij komen in de secties waar ik kijk. (as, kuren, of-topic en fotos leden)
Over de zeik gaan?
Ik vind het gewoon wel geinig dat bepaalde mensen niet meer op hun site kunnen...
Al mis ik het powerliftlog gedeelte daar wel op het moment.........
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (Iguana @ Dec. 25 2005,04:54)]Over de zeik gaan?
Ik vind het gewoon wel geinig dat bepaalde mensen niet meer op hun site kunnen...
Al mis ik het powerliftlog gedeelte daar wel op het moment.........
Doelde niet op dbb-ertjes hoor
Is zeker een heel goed forum met veel kennis
Desondanks geen bodynet uiteraard
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment