Hoi, ik ben Timmy en ben eindelijk lid geworden. Ik train al 20 jaar en heb alle titels al gewonnen die er te winnen zijn. Ben sinds een jaar gestopt met zwaar trainen, maar ja train nog steeds en ben nu een stukkie kleiner geworden. Meer een figure nu: kleinere spieren en zo strak mogelijk. Dat aftrainen is moeilijker dan men denkt, trouwens. Ik probeer nog steeds mensen te helpen op het gebied van trainen, voeding en supplementen. Weet natuurlijk niet alles, maar wel veel.Ook kun je bij mij trainingen krijgen, ja sorry tegen betaling, maar dat is een ander verhaal. Hoewel als je een keertje wil trainen ben je natuurlijk welkom.
Als je een vraag hebt, wil ik best proberen je te helpen. Natuurlijk alleen als ik tijd heb, dus bombardeer me niet direkt met 100den mails per dag. Ben niet zo'n kei met de computer, heb geen ervaring met forums maarre 'k ga mn best doen.
Ciao!
Als je een vraag hebt, wil ik best proberen je te helpen. Natuurlijk alleen als ik tijd heb, dus bombardeer me niet direkt met 100den mails per dag. Ben niet zo'n kei met de computer, heb geen ervaring met forums maarre 'k ga mn best doen.
Ciao!
Comment