Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De woorden 'de regels' in mijn vorige post zijn een aanklikbare link.
Daarnaast is zodra je het forum opent het eerste wat je bovenaan ziet het deel 'Gedragsregels op Bodynet en Algemene info', kan niet missen lijkt me.
De woorden 'de regels' in mijn vorige post zijn een aanklikbare link.
Daarnaast is zodra je het forum opent het eerste wat je bovenaan ziet het deel 'Gedragsregels op Bodynet en Algemene info', kan niet missen lijkt me.
Het kon wel gemist worden begrijp ik hieruit?
Gewoon ff lezen, zoveel bijzonders is het ook weer niet maar het is wel prettig als iedereen volgens hetzelfde setje richtlijnen post hier.
Plaats je ook alsnog ff je stats? Die zijn nu natuurlijk weg hè.
Het kon wel gemist worden begrijp ik hieruit?
Gewoon ff lezen, zoveel bijzonders is het ook weer niet maar het is wel prettig als iedereen volgens hetzelfde setje richtlijnen post hier.
Plaats je ook alsnog ff je stats? Die zijn nu natuurlijk weg hè.
Nou ja, ik ben andere regels gewend Die kwaliteitsposts komen er wel
Stats
1 meter 87 centimeter
87 Kilogram
Bf ?? Met z'n elektrish ding was het 11.07, maar vertrouw daar niet zo op
Ik train zoals gezegd sinds januari 05, maar heb veel tijd verprutst omdak ik de kennis en dergelijke nog niet had, ik kom van tegen de 70 kg, ik had een superectolijfje
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment