Ik ben dus nieuw op dit forum en zal van de mogelijkheid gebruik maken om me even voor te stellen.
Ben een sportieve Amsterdamse, train eigenlijk al zo'n twintig jaar waarvan ik dertien jaar lang ook les heb gegeven bij diverse sportscholen.
Twee jaar geleden ben ik begonnen met krachttraining, waar ik helaas door
omstandigheden een jaartje mee op moest houden.
Maar sinds een paar maanden ben ik weer een trouwe bezoekster van de
sportschool, en blij toe!
Zal nog wel even veel serieuzer moeten worden: roken is bijvoorbeeld niet slim, maar het aantal feestjes zijn al stukken minder! Denk dat dit forum een goeie bron van inspiratie voor mij zal zijn. En me ook zal helpen om weer 'back on track' te komen.
Okay, ik ga nu eventjes verder snuffelen hier, waar ik voor m'n registratie al mee bezig was!
Tot later, Fellow Fitness Freaks!
Ben een sportieve Amsterdamse, train eigenlijk al zo'n twintig jaar waarvan ik dertien jaar lang ook les heb gegeven bij diverse sportscholen.
Twee jaar geleden ben ik begonnen met krachttraining, waar ik helaas door
omstandigheden een jaartje mee op moest houden.
Maar sinds een paar maanden ben ik weer een trouwe bezoekster van de
sportschool, en blij toe!
Zal nog wel even veel serieuzer moeten worden: roken is bijvoorbeeld niet slim, maar het aantal feestjes zijn al stukken minder! Denk dat dit forum een goeie bron van inspiratie voor mij zal zijn. En me ook zal helpen om weer 'back on track' te komen.
Okay, ik ga nu eventjes verder snuffelen hier, waar ik voor m'n registratie al mee bezig was!
Tot later, Fellow Fitness Freaks!
Comment