Hierbij stel ik me voor..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hierbij stel ik me voor..

Hoi ik ben een Student 25 jaar uit Groningen
    Ik heb sinds kort het boek "Wasborddieet" van Mens Health in huis.
    Mijn doel is om een aantal kilos te verliezen, en meer spiermassa te verkrijgen. Om een strak en gezonder lichaam te krijgen.

Het wasborddieet spits zich op een aangepast voedingspatroon met veel eiwitten, vezels, calcium, gezonde koolhydraten en gezonde vetten om op een natuurlijk manier vet te verbranden.
    In het voedingsschema dat je volgt zitten veel noten, groene groenten, kip, magere zuivel, pindakaas, bosvruchten etc etc en ook 2 wei eiwitpoedershakes op de dagen dat je traint.
    6 maaltijden per dag.
    Voedsel als witbrood, witte pastas(geraffineerde troep) en vlees worden afgeraden.
    Niet zo gek lijkt me.

Verder volg je 3 keer per week een stevige circuittraining die je thuis of op de sportschool kunt uitvoeren. Eenvoudige maar zeer effectieve krachttrainingen. Vooral op je rug en buik borstspieren toegespitst.
    In dit 6 wekenprogramma kun je volgens het boek 8-10 kg vet verliezen en 2-3kg spiermassa verdienen.

Het wasborddieet verteld me dat cardio veelal juist je spiermassa verbrand, en dat het veel calorieen verbrand op het moment van de training. Krachttraining verbrand niet veel tijdens de training maar blijft juist doorgaan met vet verbranden uren erna zelfs snachts.
    Cardio zal zelfs de stofwisseling kunnen vertragen en op de lange termijn en daardoor zorgen dat je sneller weer aankomt.

Heeft iemand ervaring met dit dieet of heeft iemand tips of meningen hierover?
    Ik zal jullie op de hoogte houden.

Welkom hier op het forum, en veel succes.
    Je vraag kun je beter stellen in de daarvoor bestemde sectie hier op het board, die wordt regelmatig gevolgd, en dan krijg je veel meer respons op je vraag.
    Je voorstel post verdwijnt vaak al gauw, en wordt dan niet meer gelezen.
    Groet;
    Brear.

Comment

Welkom.

Volg het advies van Brear ff op dan krijg je zeker reacties.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom.

Comment

welkom

Grtz
          stil growing

Comment

welkom

Comment

welkom
              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Welkom !
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X