Jordy 14 jaar even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jordy 14 jaar even voorstellen

Hallo, ik ben jordy nog maar 14 jaar, 1.72m lang en 55kg zwaar en nu ongeveer een half jaartje lang aan het trainen.

Waarom ik me heb aangemeld voor dit forum?

Bij het trainen vind ik het belangrijk niet alleen naar mijn eigen training te kijken en alleen met me eigen bezig te zijn maar ook met een ander.
    Dus hoe een ander over bepaalde dingen denkt of wat je het beste kan doen enzo. Nou, een forum is toch de ideale plek waar je meer informatie van anderen en antwoorden kan vinden op al je vragen.

Verder hou ik me alleen met trainen bezig. Niet echt met eten ik eet wel zoveel mogelijk maar kijk er niet egt naar wat ik eet. Gebruik ook geen supplementen enzo me ouders keuren het ook af. Vind zonder ook goed zou het tog wel is willen proberen maja misschien over een tijdje ofzo

Nou eeh dat was het wel grtz.
    Owner of the Iron Playground.

welkom
    on the road to get huge

Comment

Groot gelijk jonge als je jong bent vind ik dat ook nergens voor nodig. Ik ben 17 jaar en het enige dat ik neem is proteine shake. Verder let ik doordeweeks wel wat op wat ik eet maar in het weekend zeer zeker niet, een pilsje gaat er daarvoor te goed in

Comment

Welkom op het foprum. Het lijkt wel dat deze sport erg populair is geworden onder de jongeren. Heel goed moet ik zegge
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom.

Supplementen vind ik sowieso niet aan te reden op jouw leeftijd dus ben het in dat opzicht helemaal met je ouders eens.
          Dat je niet met voeding bezig bent kan ook helemaal geen kwaad op jouw leeftijd, gewoon lekker bezig zijn, de techniek leren en vooral veel plezier hebben dat zijn de belangrijkste dingen.
          De rest komt later vanzelf als je er lol in blijft houden!

Comment

welkom kerel

je ben wel erg jong om te trainen hoop voor je dat je een goede begeleider hebt
            Who's the Chef

Comment

Welkom !
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X