Hoi ik ben Rick.
En ik ben sinds 1999 bezig met bodybuilding.
Ik woog toen 79 kilotjes.
In 2003 ben ik verhuisd naar de gemeente moerdijk toen woog ik een 98 kilo.
eenmaal klaar met verhuizen ben ik gelijk een sportschool gaan zoeken en die heb ik gevonden in zevenbergen boven de edah.
Je zou na het trainen gelijk wat kwark of tonijn kunnen halen.
Het is een echte hardcore sportschool waar je komt trainen en geen thee kransje gaat houden.
Bedoel je wordt niet zomaar lid van de KNKF dus werk aan de winkel.
En daarom ben ik met goeie hulp en voedings adviezen en keihard trainen nu ongeveeer een 105 kilo.
En daar kan nog veel meer bij.
En ik heb alle vertrouwen in de mensen van sportstudio zuidhaven dat dat zeker helemaal goed gaat komen.
Want alle adviezen die ze mij tot nu hebben gegeven daar heb ik al echt wel profijt van gehad.
Rick.
1.95 lang
105 kilo
17%
En ik ben sinds 1999 bezig met bodybuilding.
Ik woog toen 79 kilotjes.
In 2003 ben ik verhuisd naar de gemeente moerdijk toen woog ik een 98 kilo.
eenmaal klaar met verhuizen ben ik gelijk een sportschool gaan zoeken en die heb ik gevonden in zevenbergen boven de edah.
Je zou na het trainen gelijk wat kwark of tonijn kunnen halen.
Het is een echte hardcore sportschool waar je komt trainen en geen thee kransje gaat houden.
Bedoel je wordt niet zomaar lid van de KNKF dus werk aan de winkel.
En daarom ben ik met goeie hulp en voedings adviezen en keihard trainen nu ongeveeer een 105 kilo.
En daar kan nog veel meer bij.
En ik heb alle vertrouwen in de mensen van sportstudio zuidhaven dat dat zeker helemaal goed gaat komen.
Want alle adviezen die ze mij tot nu hebben gegeven daar heb ik al echt wel profijt van gehad.
Rick.
1.95 lang
105 kilo
17%
Comment