Verslaafd aan anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Dan wordt het nu tijd voor mijn eerste kuurtje!
    Iemand tips?
    kipTEST 150gr/dag : de filetjes van een volgespoten kip eten... minder bijwerkingen naar het schijnt.
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Dan wordt het nu tijd voor mijn eerste kuurtje!
      Iemand tips?
      Nou, bij deze:

Schwarzkopf Gliss Kur Haarmasker Deep Repair 19 - Review - Een extra keratine kuur voor je haren!

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Dimix View Post
        ik kan me voorstellen dat je na verloop van tijd denkt niet meer vooruit te gaan zonder. Soort placebo effect misschien?
        eerder dat de progressie voor je gevoel veel te langzaam gaat. als je al jaren bezig bent zou je bijweze van spreke 5kg op jaarbasis schoon pakken. met kuurtje kan je dit in 4 maanden doen. see the difference?

Comment

Wat is verslaafd?
          Kun je zonder of wil je zonder, zijn 2 verschillende dingen.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            eerder dat de progressie voor je gevoel veel te langzaam gaat. als je al jaren bezig bent zou je bijweze van spreke 5kg op jaarbasis schoon pakken. met kuurtje kan je dit in 4 maanden doen. see the difference?
            ik denk dat dit juist het risico inhoudt... na die 5kg willen sommige gebruikers misschien nog meer van dat en stoppen ze uiteindelijk niet omdat ze altijd zullen vinden dat OFF te traag gaat. En meer spieren willen we ultimately allemaal denk ik dan
            Maar goed, ik ken het goedje niet, en weet dus uberhaupt niet of het gevaarlijk is als je het langdurig blijft nemen.
            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

als je zo graag resultaten wil zien dat het je niet uitmaakt, dan ben je verslaafd (alleen als je dit steeds herhaald op korte termijn 90% van de tijd on ect.)
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Natuurlijk kan de verslaving er zijn maar dat is met alles zo.
                dat is zo met alcohol, drug, anabolen enz. maar het is een verschil van gebruik en misbruik ervan.
                ken genoeg jongens die 1 van de 3 middelen gebruiken die heel normaal ermee omgaan en er zijn natuurlijk altijd de uitzonderingen die het een slechte naam geven.

Verder is het heel persoon gebonden denk ik.
                De ene die is na 1 uur game verslaafd aan een spelletje en een ander kan dit gewoon 1x per week spelen en dan is het ook genoeg.
                Calisthenics / Street workout

Comment

@ijsblok:
                  mooi verwoord! de vraag blijft gewoon: wanneer ben je verslaafd? als je iets graag mag doen? of als je nix anders meer wilt/kunt doen?

wanneer is een junk een junk?

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                    @ijsblok:
                    mooi verwoord! de vraag blijft gewoon: wanneer ben je verslaafd? als je iets graag mag doen? of als je nix anders meer wilt/kunt doen?

wanneer is een junk een junk?
                    Stel dat jij je eigen electronica en meubels verkoopt om troep te kunnen spuiten of snuiven. En dat je van je eigen vrienden en familie vervreemd bent geraakt, terwijl je met allerlei vage figuren omgaat. Op je werk loop je de kantjes ervan af en je meldt je om de haverklap ziek.

Dan kun je wel stellen dat je een probleem hebt lijkt mij.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Laten we eerlijk wezen, als je eenmaal begint met aas dan ga je echt niet meer jaren zonder trainen op de uitzondering na dan.

Als een kuurtje 10 wkn duurt, ben je dus 10 weken aan de aas.
                      Dat liijkt mij toch weer wat anders dan een avondje zuipen.

Comment

Thank you! Just what I need!!!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                          Denk dat het nogal moeilijk is om geestelijk verslaafd aan anabolen te raken, dat geeft echt niet hetzelfde gevoel als een ander soort spuitje
                          Vergis je niet in de effecten van testosteron en diens derrivaten op de receptoren in de hersenen. Ze dienen een rol als neurotransmittor in de hersenen, en zodra ze het gedrag beïnvloeden, kunnen stoffen verslavend werken. Sommige mensen beweren bijvoorbeeld depressief te zijn in hun PCT, dit komt slechts deels van het gebrek aan progressie met trainen. Lees bijvoorbeeld deze abstract maar eens door:

Neuroactive steroids refer to steroids that are capable of regulating neuronal activities. Neuroactive steroids, synthesized either de novo in the nervous tissue or in the peripheral endocrine glands or as synthetic steroids, have exhibited numerous important modulatory effects on brain functions and brain diseases. At the cellular level, in addition to the effect on postsynaptic receptors, most neuroactive steroids, including pregnenolone, pregnenolone sulfate, progesterone, allopregnanolone, dehydroepiandrosterone, dehydroepiandrosterone sulfate, testosterone and estradiol, have modulatory effects on the release of multiple neurotransmitters like glutamate, GABA, acetylcholine, norepinephrine, dopamine and 5-HT.
                          Dus ja, steroïden zijn zéker verslavend, om meerdere redenen. Het is misschien wel zo dat de mensen die zo sterk zijn om alcohol en andere drugs zoveel mogelijk te weren terwijl hun naaste omgeving dit gebruikt, 'verslavingsresistenter' zijn.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Vergis je niet in de effecten van testosteron en diens derrivaten op de receptoren in de hersenen. Ze dienen een rol als neurotransmittor in de hersenen, en zodra ze het gedrag beïnvloeden, kunnen stoffen verslavend werken. Sommige mensen beweren bijvoorbeeld depressief te zijn in hun PCT, dit komt slechts deels van het gebrek aan progressie met trainen. Lees bijvoorbeeld deze abstract maar eens door:

Dus ja, steroïden zijn zéker verslavend, om meerdere redenen. Het is misschien wel zo dat de mensen die zo sterk zijn om alcohol en andere drugs zoveel mogelijk te weren terwijl hun naaste omgeving dit gebruikt, 'verslavingsresistenter' zijn.
                            Ergo: I'm completely fucked.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Ergo: I'm completely fucked.
                              Een geluk is wel dat het volgens wikipedia een van de minst verslavende psychoactieve middelen is. Maar wie weet zijn achter een paar jaar de eerste alternatieven van roids toch aan het inburgeren, en die zijn tenminste niet actief op je geest.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Onzin natuurlijk want ik denk dat ik de razors edge vrijwel probleemloos bewandel. Ik bedoel ik drink weekenden achter elkaar mezelf compleet de hersenpan uit het gehing, gebruik drugs totdat de lagers eruit hangen, kuur wanneer ik zin heb, doe alles wat niet mag, maar stop vandaag op morgen probleemloos met roken en begin weer maanden later als ik zin heb, drink zo een half jaar geen druppel, hoef ook echt niet altijd ON te zijn, bedoel het is niet dat ik niks presteer en niet meer kan trainen zonder, en hoef eigenlijk met alles maar de knop om te zetten en dan is het vergeten. Ik denk dat het maar net er van af hangt hoe sterke geest je hebt. Verslaving is gewoon één grote mindfuck, je hoeft alleen maar jezelf daar van te overtuigen.

Erg interessant onderwerp overigens. Ken genoeg mensen die compleet fucked zijn van juice, booze en tits en die er waarschijnlijk nooit meer uitkomen.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X