kwam ook niet van de zon
Vlekken
Collapse
X
-
Ligt er allemaal aan waar de vlekken vandaan komen.Retourtje dokter doet wonderen..
Snuffel eens wat meer op internet naar 'pigmentvlekken' (want dat zijn het), zonverbranding geeft welhaast nooit blijvende pigmentvlekken, anders zou ik compleet van onder naar boven onder moeten staan. Voor hetzelfde geld is het een zogenaamde wijnvlek, of een moedervlek gone bad.. Ga naar de dokter en dan wéét je ook wat het is. Het is té divers om er zomaar een zalf op te knikkeren.
Maar ja, als je da nie wilt zou ik gewoon beginnen bij de A en zo alle zalfjes afwerken tot Z.Last edited by erikv; 08-05-2008, 23:38.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Ik heb 4 jaar lang roaccutane kuren gehad maar enige resultaat is 1 mijnenveld van littekens op m'n rug ;p Ik zit er niet meer mee en leef nu al 14 jaar met acne, het is meestal een hormonen stoornis.. Denk dat ik in de pubertijd iets te enthoushiast was met hormonen aanmaken, schoot van m'n 8e tot m'n 12e ff van de 1.50 naar de 1.90 en op m'n 10e al een lekkere baard , en dus acne ;pStats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postik denk het ook dat ik teweinig zonlicht krijg
woonde hiervoor 12 jaar in aruba volop zon
zins ik hier ben :S begon ik het te krijgen
Volgens mij heb je last van pityriasis versicolor, daar kun je bij de apotheek een soort shampoo voor halen. Daar moet je, je eigen helemaal mee insmeren dan een oude pyama aan en de hele nacht laten zitten. De volgende dag goed douchen, na verloop van tijd verdwijnen de vlekken onder het genot van de zon.
Je kunt er ook 14 dagen lang iedere dag lamasil op smeren, daar gaat het ook van over.
Comment
-
Ts een btje oud topic weet niet of je er nog last van hebt maar ik had ook wat van die langdurige donkere vlekjes meestal na een wond of puistje, dit product werkte erg goed na een maandje is het helemaal weg.
itWORKSpaste.com
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
5 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment