Houden jullie je nagels kort en netjes dmv vijlen? en zitten er hier echt fanatiek nagelbijters tussen. mijn vijl is gejat. dus moet weer ff zoeken op andere kamers -.-
Nagels
Collapse
X
-
donno ik doe het al een tijdje...vind het umms opvallend hoe het zo shined.
Vooral aan het werk als ik aan het bedienen bent en ik zet een bord op tafel wordt me hand soms vastgepakt en gaan ze ernaa kijken.
Zoooo!!! wat verzorg jij je nagels goed blaba
nagles wat dat betreft is mijn femenine side best wel groot
Comment
-
kijk als je in een restaurant werkt en je nagels zijn lang.. en het is vies deronder (je kan niet om de 5 min je nagels schoonmaken)
en je zet het bord op tafel..eerste wat de klant ziet zijn jou vieze nagels die zijn bord met eten vasthoud..
als je je nagels een glanslak geeft verberg je dat en valt het veeel minder snel op.
Je zou tog denken knip je nagels dan..
Nou ik speel gistaar en vind het fijn als me nagels iets langer zijn tot het punt dat ik moeite hebt me grepen te houden dan zijn ze lang genoeg
Comment
-
ik vind het niet zo gek hoor als hij in de bediening zit vind ik het stuk aangenamer om een bord te krijgen van iemand met verzorgde handen ja ook van een jongen.
zelf knip ik ze erg vaak want met werk scheeur ik het andersCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
5 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment