25% vet.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 25% vet.

Beste leden,

Ik heb een nieuwe weegschaal gekocht, en als ik de weegschaal moet geloven zit ik nu op zo'n 25% qua vp. Is dit een indicatie? Klopt dit? Of juist helemaal niet?

Als het klopt dan wordt het nodig tijd om te cutten.

Greetz.

Originally posted by Nex- View Post
    Beste leden,

Ik heb een nieuwe weegschaal gekocht, en als ik de weegschaal moet geloven zit ik nu op zo'n 25% qua vp. Is dit een indicatie? Klopt dit? Of juist helemaal niet?

Als het klopt dan wordt het nodig tijd om te cutten.

Greetz.
    hahah dikzak...welcome to the club.. nee joh ik denk niet dat je 25% bent..
    Waarom niet een huidplooi meting doen?
    nu je het zegt.. ik ben bang om die van mij te meten >.<

Comment

Ik dacht zelf altijd rond de 13/max 16%... :/

??? 25% damn...

Comment

Ik dacht zelf altijd rond de 13/max 16%... :/

??? 25% damn...
        welke weegschaal heb je en wanneer heb je gemeten bro?

Comment

Het is zo'n glazen weegschaal van medisana, heb hem vandaag gekregen dus ook vandaag gemeten.

Comment

Het is zo'n glazen weegschaal van medisana, heb hem vandaag gekregen dus ook vandaag gemeten.
            welke moment heb je gemeten..in de morgen na je maaltijden of voor of in de middag.. maakt nog wel uit wanneer je gemeten hebt..

en de 25% moet je wel met een korrel zout opvatten
            (dikzak hehe)

Comment

Ehh... ongeveer half uur na mijn blikje tonijn 200gram.... maar 25% dat is toch extreem man. Als ik zo op forums kijk ben ik droger dan een heleboel mensen die zogenaamd op de 14/15% zitten... maar goed internet het wat verwacht je anders.

Comment

Ik denk dat je zelf ook wel weet dat weegschalen compleet nutteloos zijn, snap dan ook niet dat je zo'n topic aanmaakt. Jij staat zeker weten niet op 25% simpel zat
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

lekker bezig tijd voor een cut kuurtje?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    lekker bezig tijd voor een cut kuurtje?
                    Ken je die uitdrukking, "zoek/kijk verder dan je neus lang is"? In dit geval zoek je dus te veel...

Vp is als het goed is nog steeds rond 13/14%. Ik ben harder dan ooit maar vp is wel heel iets gestegen sinds ik voor het laats had gemeten (12%). Maar ik schrik gewoon van de weegschaal.... hehe

Topic mag op slot.... nu door bulken en wie weet inderdaad een cut kuurtje.

Comment

Wat de neuk bro? Je weet onderhand toch wel dat die elektronische dingen alleen goed zijn om je portemonnee minder te laten weten?

Gewoon schijt aan hebben en afgaan op de spiegel. Dat is alles wat telt.

En op verzoek dan maar dicht.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X