Is roken zeer slecht voor alles?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is roken zeer slecht voor alles?

Hallo beste mensen,

Ik heb even een vraagje over het roken. Het kan best zijn dat er al iets over gepost is maar kon het niet vinden daarom deze topic.
    Ik rook al een klein jaartje en vroeg me af of het echt slecht is. Ik rook niet heel veel ongv 5 sigaretten op een dag. Mijn vraag is nu gaat het groeien minder goed? gaat het herstel minder snel? etc.
    Ik weet dat roken niet goed is maar maar graag wat meer uitleg...
    Ik heb wel eens gehoord dat Arnold swarzenegger ook af en toe een joint rookte

Bedankt alvast

:edit: misschien moet dit toppic wel naar verslaving. Mijn excuus hiervoor.
    Last edited by Sidke; 26-03-2009, 10:14. Reason: misschien moet het naar een ander topic
    NO PAIN, NO GAIN

Ze zeggen dat je longkanker en andere ziektes van kan krijgen.. ennuh waarom stop je niet gewoon dan.....
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
      Ze zeggen dat je longkanker en andere ziektes van kan krijgen.. ennuh waarom stop je niet gewoon dan.....
      ja in stoppen heb ik nog niet echt zin...Misschien na jullie uitleg meer...
      Maar ben meer benieuwd naar over het herstel, en of het groeien normaal gaat...
      NO PAIN, NO GAIN

Comment

Originally posted by Sidke View Post
        ja in stoppen heb ik nog niet echt zin...Misschien na jullie uitleg meer...
        Maar ben meer benieuwd naar over het herstel, en of het groeien normaal gaat...

Huh... alleen naar onze uitleg.. het is jou gezondheid jongen/meid.

Naar herstel en dingen gekeken geen idee.. want ik rook niet
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Beter gewoon stoppen.. nu gelijk!
          Niet zeiken en van af blijven
          <------ BB Gun doet auw!

Comment

je rookt net een fucking jaartje man

en dan lul jij, ja stoppen heb ik nog niet echt zin in

als je nou tien jaar rookte ok, gewoon lekker stoppen

het hindert je groei zeker, uit eigen ervaring weet ik dat

dus lekker stoppen nu het nog kan, want zo lang rook je ook nog niet
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik had geen problemen met groei en herstel en ik rook wel iets (ahum..) meer dan 5 per dag. En als je zelf niet wilt stoppen met roken niet doen, want dan hou je het toch niet vol. Zolang je 5 sigaretten per dag rookt: prima, maar ga iig niet meer roken.

[edit] : ff vergeten idd. Roken vertraagd de groei enigzins, had de groeiste moeite met daadwerkelijk aankomen. Bijkomend voordeel was wel dat mijn vet laag bleef . Maar zoals gezegd, ik rookte wel iets meer dan die 5 sigaretten van jou.
              Last edited by erikv; 26-03-2009, 11:29.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ligt eraan in welke optiek je het bekijkt.. wil je sneller longkanker en onder de zoden liggen dan kan roken daar uitstekend goed mee helpen.

Comment

Het kán eraan bijdragen. Ken ook zat mensen die niet rookte en op jonge leeftijd stierven aan longkanker. Toegegeven: goed is het niet nee.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

En het stinkt .

Comment

Roken is iig niet bevordelijk voor de bloedsomloop en daarom zullen de voedingsstoffen moeilijker in je spiercellen terecht komen. Ook breekt roken vitamines af. Roken sucks!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

ik rook zelf ook hoor! het is niet gezond nee, ik ben 50 jaar en rook al vanaf mijn 12e (dat was stiekum natuurlijk) maar ik ben altijd aan het sporten gebleven ben nu ook met krachttraining begonnen en groei als een beer! Maar 1 jaar roken? kappen met die zooi
                        suc6 ermee gr. joop

Comment

Originally posted by jopke50 View Post
                          ik rook zelf ook hoor! het is niet gezond nee, ik ben 50 jaar en rook al vanaf mijn 12e (dat was stiekum natuurlijk) maar ik ben altijd aan het sporten gebleven ben nu ook met krachttraining begonnen en groei als een beer! Maar 1 jaar roken? kappen met die zooi
                          suc6 ermee gr. joop
                          ja een beetje gelogen die 1 jaar al met al zal het wel wat langer zijn maar jullie hebben allemaal gelijk beter stoppen met die ******staafjes

mij betreft kan er een slotje op bedanktttttttt
                          NO PAIN, NO GAIN

Comment

Ik heb zelf 7 jaar gerookt en of ik nou wel of niet rookte mijn groei bleef hetzelfde. Wat je wel hebt (ik toch) is als je niet rookt dan kan je veel meer eten en het smaakt ook beter Ben nu al een maand of 5 gestopt.
                            Het is echt nie moeilijk en iedereen kan het als de wil er maar is!!

Comment

Op verzoek gesloten.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X