Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mex, ik heb zelf geen ervaring me neus is wel opnieuw gebroken omdat ie na een wedstrijd gebroken was en scheef bleef, maar een maatje van me heeft het wel gedaan en moet zeggen dat ie er nu erg veel spijt van heeft.
Als het niet heel erg is zou ik nooit plastische chirurgie nemen.
Mag ik vragen waarom je vriend er spijt van heeft? Het is niet helemaal gegaan zoals hij dat wilde? Wat waren zijn verwachtingen en wat is het resultaat?
ik ben tevreden met wat ik heb! hoef niet op een barbie te lijken of op een michael jackson. zo kun je wel over elke minpuntje gaan zeiken wat verkeerd is aan je lichaam. laat het zo hoe het is niemand ziet er perfect uit
Waarom niet gewoon je neus eraf halen.
Gebruik je gewoon een fake, net als Michael Jackson.
En mocht je niet meer tevreden zijn kun je er gewoon een andere op plakken.
Waarom niet gewoon je neus eraf halen.
Gebruik je gewoon een fake, net als Michael Jackson.
En mocht je niet meer tevreden zijn kun je er gewoon een andere op plakken.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment