Boys ik heb een probleem heel me bicep zit flink vol met striemen van die strepen en lopen door tot me oksels weten jullie wat i ker aan kan doen er iets op smeren ofso:P
Striemen!
Collapse
X
-
Even bij de drogist mamazalf of mamacreme halen. Dat is een creme die zwangere vrouwen op de buik smeren om de hid soepeler en meer elastisch te maken/houden. Zou werken tegen striaee.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
-
Striae? Heb jij striae op je biceps????
Ben jij het tóch zelf op je avatar!!!!
Als je serieus bent....aan striae is eigenlijk niets te doen, het is opgerekt onderhuids bindweefsel veroorzaakt door een snelle groei van dat bindweefsel, bijvoorbeeld als je erg bent aangekomen, snelle borstgroei in puberteit bij meisjes, in zwangerschap enzovoort.
Ik heb het nooit gehad maar vriendinnen wel. Er zijn wel middeltjes die je erop kunt smeren, maar weg gaat het nooit meer. Wel houdt het je huid soepeler zodat het niet erger kan rekken."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostStriae? Heb jij striae op je biceps????
Ben jij het tóch zelf op je avatar!!!!
Als je serieus bent....aan striae is eigenlijk niets te doen, het is opgerekt onderhuids bindweefsel veroorzaakt door een snelle groei van dat bindweefsel, bijvoorbeeld als je erg bent aangekomen, snelle borstgroei in puberteit bij meisjes, in zwangerschap enzovoort.
Ik heb het nooit gehad maar vriendinnen wel. Er zijn wel middeltjes die je erop kunt smeren, maar weg gaat het nooit meer. Wel houdt het je huid soepeler zodat het niet erger kan rekken.
Ja het ziet er iedergeval niet uit die lijnen maar die cremetjes er op smeren is om te verkomen dat ik er nog meer krijg?
Comment
-
Ik ben vroeger veel te veel aangekomen waardoor mijn boek te snel groeide, dus daar heb ik het zitten, erg zonde natuurlijk, maar als ik na een zomer vakantie thuis kom/kwam was ik natuurlijk bruiner van het in ze zon liggen en dan zag je het veel minder, dus ik denk dat een zonnenbankje zeker helpt!
Comment
-
Striemen gaan nooit meer weg. Ze worden wel minder rood en vervagen naar verloop van tijd maar je zal het altijd blijven zien. Ik heb nog nooit van zalfjes/cremes gehoord die striae echt laten verdwijnen. Als je er een vind hoef je nooit meer te werken waarschijnlijk.
Smeren met bodylotion en ander spul om de huid soepel te houden kan je wel helpen meer striemen te voorkomen. Het is nou eenmaal een van de beloningen die we krijgen voor al ons harde werken. Gratis en voor niks. Daar zul je mee moeten leren leven.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ze zeggen dat er niets aan te doen is, maar aan littekens zou je ook niets kunnen doen.
Ik heb een flink litteken op mijn neus, maar door PCLE creme van biodermal zie je daar niets meer van. Aangezien het destijds geplakt is (en dus niet gehecht) is het wel echt aan die creme te danken, zoiets hoor je altijd erg goed te blijven zien.
Dusse, ook al wordt er gezegd dat er niets werkt, het is blijkbaar wel de moeite waard om dingen te proberen.
Maarja,.. voorkomen is beter dan genezen. Zeker nu je weet dat je er gevoelig voor bent.
Volgens mij dat een zonnebank het alleen maar erger maakt? De huid is dun, dus het verbrand/verkleurd sneller. Dan maak je het kleurverschil op langere termijn alleen maar groter?
Maar gelukkig heb ik het zelf helemaal niet, zelfs niet op de heupen. Dus weet het niet zeker.
Comment
-
Striae zijn zoals littekens, ze vervagen met de tijd en soms zijn ze zo goed als helemaal weg.
Vochtinbrengde creme kan striae voorkomen maar je kan er alsnog (bij)krijgen.
De huid bruinen kan het vervagingsproces versnellen en er zullen ook wel cremes zijn die het ook doen vervagen.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by SteefDK View PostZorg ervoor dat je iedere dag genoeg vocht binnenkrijgt. Als je te weinig binnenkrijgt is de huid minder soepel en krijg je striae. Dus wat meer gaan drinken zou moeten helpen.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment