Bo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bo

Ik ben nu een week een nieuw voedingsschema aan het volgen en ik ben raar gaan ruiken. Mijn zweet ruikt ongezond. Ik vond het heel raar aangezien ik juist meer en gezonder ben gaan eten. Het is ook niet die lucht die je krijgt bij spierafbraak en nee, ik eet ook geen bergen knoflook. Enig idee? Dank.
    Dochter der Titanen. Living up to my name.

ruikt het een beetje naar ammoniak? dan kan het zijn dat je eiwitten aan het verbranden bent.

Comment

Een rare ongezonde zweetlucht,tja leg je zelf eens nader uit,hoe ruikt het!

Comment

Ik denk gezien tijdstip van haar post dat ze is flauw gevallen van de stank!

Comment

titania ik wil jou wel eens ruiken dan schat

Comment

Okay jongens. dit is lekker zinloos. Nee, het ruikt niet naar ammoniak. Verder, geen idee. Laat anders maar zitten.
            Dochter der Titanen. Living up to my name.

Comment

Originally posted by Titania View Post
              Okay jongens. dit is lekker zinloos. Nee, het ruikt niet naar ammoniak. Verder, geen idee. Laat anders maar zitten.
              Ik was toch vrij serieus hoor! behalve mijn laatste post natuurlijk is zowiezo moeilijk beoordelen als we niets kunnen ruiken.

Ik zou ff kijken wat je nu anders eet dan normaal en die ingredienten schrappen tot je weet waar het vandaan komt.

Comment

De vraag of het ruikt naar ammoniak is niet gek hoor Titania, dat heb ik zelf namelijk ook wel eens als ik na KT nog lang cardio heb gedaan.
                Hoelang duurt je training? Wat eet je vooraf aan je training?

Comment

Was je je kut nog wel goed? Als je meer sport moet je geen andere dingen gaan verwaarlozen..
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Titania View Post
                    Ehhm ik was dan toch echt serieus hoor,kijk als jij zegt dat je stinkt en vraagd wat het kan zijn,dan moet je er niet raar van staan te kijken dat er dan wordt gevraagd om hoe het ruikt waarnaar!!
                    Als het naar ammoniak ruikt(heb ik ook welleens)dan is dat een teken van katabool zijn,je verbrand dan je spiereiwitten,en je moet dan aanpassingen maken.
                    Je kunt ook net bezig zijn met sport,dan wil je ook nog welleens een rare zweetlucht hebben,dit komt omdat je bijoorbeeld de chemische rommel uit je lichaa m zweet,deze geur wordt na verloop van tijd ook wel minder.
                    Omschrijf nou gewoon hoe het ruikt,dan rijg jij je andwoordt,en ga je er iets mee kunnen!!

Comment

Misschien ook een ie**************** botte reactie van mij. Dat je ruikt kan idd komen door energietekort. Ammoniakgeur is geen grapje, dat kan gemakkelijk. Als je ergens anders naar ruikt zul je toch echt de geur uit moeten leggen wil je antwoorden krijgen. Alsof het zo simpel is van 'o, ik ruik ergens naar dus is het dat en dat'..
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                        Was je je kut nog wel goed? Als je meer sport moet je geen andere dingen gaan verwaarlozen..
                        Haha dude come on..
                        In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          ik vind m wel grappig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X