hoe groot zijn de ballen van een man???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er is iemand op aarde die kan op ze balzak zitten dus als je zelf daar mee vergelijkt heb je best kleine balletjes
    Een dag niet getraind...

Comment

ook niet van deca en sus dan falstyr, je ballen krimpen echt wel aanzienlijk hoor vandaar dat de meesten hcg erbij zetten toch?

Comment

je ballen krimpen zeer zeker hoor en dit is ook persoon verbonden , bij mij wel heel erg , ze waren tijd terug egt heel klein kon ze niet eens vastpakken zo klein

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Wérkelijk, ik kan niet begrijpen dat iemand überhaupt zo'n vraag stelt!

@ Limit: Kopje koffie erbij???
          nee dankje ik drink geen koffie, maar een koekje zou lekker zijn !
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            ik wist niet dat het twentse accent ook op papier geit kan worden
            kom gelukkig vaak genoeg in hengelo om het te kunnen verstaan

OT: balmaat? wtf
            ja het was een twentenaar die probeerde fries te praten, fail dus xD

maar hoezo kom je vaak in hengelo? hengelo --> place to be
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Dit topic heeft werkelijk ballen

Love this
              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                gewoon je ballen tegen je balzak aan duwen en dan zie je hem toch? dan kan je hem meten op lengte en op doorsnee
                nah vind ik tog ie**************** onbetrouwbaar hoor, omdat je natuurlijk je zak er ook omheen hebt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  ze veranderen minimaal. helemaal niet zo drastisch als dat iedereen voordoet. enige echt groot verschil is dat ze veel zachter worden.
                  Zeg dat even tegen Krieltje kerel en hij lacht je vierkant uit.
                  Je hebt er ook zo lekker veel verstnd van hey, hehehe.

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                    Dit topic heeft werkelijk ballen

Love this
                    Wat een ballen-topic.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Zeg dat even tegen Krieltje kerel en hij lacht je vierkant uit.
                      Je hebt er ook zo lekker veel verstnd van hey, hehehe.
                      ben tenminste geen amateur zoals sommigen

Comment

Er komen regelmatig 2 eetlepels uit, dus ik ga er wel vanuit dat ze minimaal 6cm zijn!
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          ben tenminste geen amateur zoals sommigen
                          Hoe noem je jezelf dan, een pro???
                          Whuahahahahaha.

Comment

lol..

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                              misschien een raar vraag maar we weten allemaal dat de gemiddelde lengte van een penis tussen 13-18 cm zit maar hoe zit het met de ballen? ik vind nergens op het internet hoe groot een teelbal nou bij de gemiddelde man is?

Heb net even mijn linker bal gemeten (deze is ook aanzienlijk groter dan me rechter) lengte was 6 cm en de doorsnee was 2.6 cm , nou zeggen deze cijfers mij niks omdat er geen gemiddelde vastgelegd is of wel???
                              Uhm, wist dat dat tevens een symptoom is van ALL (Acute lymfatische leukemie)?

Comment

Grootte van de ballen is in principe niet van invloed op de hoeveelheid sperma die geproduceerd wordt. (Raar maar waar...)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X