Haaruitval

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zijn idd afgebroken haren.

Elastiekjes heb ik van die kinderdingetjes, zonder metaal enzo. Dus dat kan het haast niet zijn lijkt me.
    Shampoo en haarmasker is standaard. En shampoo's zonder parabenen en siliconen.
    Ander soort borstel (zon eentje zonder die knopjes), gebruik de stijltang vrijwel nooit meer (jaartje terug nog dagelijks).

Nee, denk dat de oorzaak van binnenuit komt. En volgens mij is het echt zoiets stompzinnigs waarvan ik straks niet begrijp dat ik daar niet aan dacht..

Maar, ik zal niet zoveel meer mokken

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Nee, nagels zijn gewoon glad en sterk. Moet ze gewoon wekelijks knippen.

Ja, vitamines en mineralen zit wel goed
      Ik wist trouwens niet dat een ijzertekort daarvoor kon zorgen

Dan moet je wel eerst sex hebben
      Of fuck, kan je toch zwanger raken van het zwembad of toiletbril?
      Ik weet toch niet of je wel of geen sex heb

Comment

haaruitval

Het kan ook zijn dat je bepaalde vit. teveel binnen krijgt die moeilijk afbreekbaar zijn voor het lichaam. Overdaad schaad! Vitamine C kun je volop gebruiken dat plas je gewoon weer uit.
        Zorg er verder voor dat je voldoende proteïne binnen krijgt dit heeft je haar nodig.

Om je haar extra aandacht te geven een haar masker van kokosvet/olie om te bakken ( de pure versie bij de toko)
        1. Haar wassen en handdoek droog maken (10 min. in handdoek laten zitten)
        2. kokosvet verwarmen tot vloeibaar - magnetron.
        3. Handwarme kokos royaal over je haar verdelen vooral hoofdhuid in masseren en punten
        4. Handdoek erom en half uurtje/liefst een uur laten zitten.
        5. Goed met lauwwarm water uitspoelen en evt. na wassen met een milde shampoo.

Je haar is er blij mee en is 2x dikker als anders.

Succes

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Dan moet je wel eerst sex hebben
          Of fuck, kan je toch zwanger raken van het zwembad of toiletbril?

Dit vraagft natuurlijk om reacties .

Ik heb er zelf de laatste jaren ook wat meer last van maar ja... 34. Op mijn 28 ste ben ik veel haar kwijt geraakt en is het wat donkerder geworden door echte stress. Echt heel slecht voor je.
          Wat ik sindsdien doe is van die anti haaruitval shampoo gebruiken van Vichy en van de flacons erbij die je 3 keer per week gebruikt. Is volgens mij wel voor mannen (maar wat maakt het uit). Is verkrijgbaar bij de apotheek. Soms wissel ik die shampoo af met een keratine shampoo van Kerastase. Dat laatste is sowieso wel wat voor jou. Kan je online of via de kapper (Kerastase dealer) kopen. Helpt bij mij wel.
          Daarnaast nog een advies.... slik vitamine b5 pilletjes.

Succes ermee!
          kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Zeg maar niet te hard dat je geen sex hebt Pat.
            Tenzij je een overvolle mailbox wilt natuurlijk!

Comment

Stoppen met kuren Pat.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by JeJe View Post
                Ik heb er zelf de laatste jaren ook wat meer last van maar ja... 34. Op mijn 28 ste ben ik veel haar kwijt geraakt en is het wat donkerder geworden door echte stress. Echt heel slecht voor je.
                Wat ik sindsdien doe is van die anti haaruitval shampoo gebruiken van Vichy en van de flacons erbij die je 3 keer per week gebruikt. Is volgens mij wel voor mannen (maar wat maakt het uit). Is verkrijgbaar bij de apotheek. Soms wissel ik die shampoo af met een keratine shampoo van Kerastase. Dat laatste is sowieso wel wat voor jou. Kan je online of via de kapper (Kerastase dealer) kopen. Helpt bij mij wel.
                Daarnaast nog een advies.... slik vitamine b5 pilletjes.

Succes ermee!
                Ik wist niet dat Vichy daar wat van had? Zal eens kijken, want hun gezichtsproducten werken ook erg goed. Kerastase ga ik ook achteraan, goede tips, bedankt!

Het stomme is, de haren breken allemaal af op het gezonde gedeelte. Een deel van mn haar heb ik bruin geverfd, en daarna (omdat ik er spijt van had) is het terug gegaan naar blond. Het gedeelte waar het allemaal afbreekt, is in het gedeelte wat ik niet mishandeld heb.

Originally posted by Kevster View Post
                Stoppen met kuren Pat.
                Jij bent grappig

Comment

Leuk om te lezen die vrouwenproblemen.

Comment

Oorzaken van haaruitval:
                    Erfelijke aanleg
                    Hormonen
                    Milieu
                    Invloeden van buitenaf
                    Medicijnen
                    Gebeurtenissen (bijvoorbeeld een bevalling, de overgang)
                    Ziekte

Je hebt erg veel soorten haaruitval , ga er gewoon mee naar de dokter , die weet wat het beste is voor jouw 'geval'.

Mischien zit het wat tussen je oren. Ik heb nog nooit een kale vrouw gezien hoor . En daar ben ik blij mee.

Comment

haaruitval

Hallo allemaal. Ik ben Erna en ik ben bijn 41 jaar.
                      Na heel veel geprobeerd te hebben om mijn haaruitval tegen te gaan, ben ik nu iets tegen gekomen wat bij mij bijzonder goed helpt.
                      Het is namelijk de granaatappel. Maar dan niet de sap in zo'n pak, want daar zit maar heel weinig van het spul in.
                      Ik ben via via bij de site "blijfgezondleven.nl" terecht gekomen en daar verkopen ze het als poeder.
                      Ik maak er 3 keer per dag een heerlijke kop thee van. Tegenwoordig doe ik het samen met het acaibes poeder, waar ook heel veel vitamine inzit.
                      Ik moet zeggen dat ik me ook zeer fit voel. Op de site kun je er alles over lezen en ze hebben er ook recepten op gezet om daar mee aan de slag te gaan.
                      Ik ben nu weer zo blij, ik heb weer haar op mijn hoofd en ik durf weer onder de douche en daarna mijn haar te stylen!!!
                      Ik hoop dat iedereen hier iets aan heeft. Mij heeft het in ieder geval heel goed geholpen.

Groetjes Erna

Comment

Pauper reclame.
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Had ook ergens gelezen voor haaruitval;

Biergistpillen. Is ook erg goed voor je huid!
                          Ben zelf 20 jaar, en krijg het nu al zelf ook!
                          Maar dit helpt wel
                          Try harder, or don't TRY!

Comment

mooie bump ook

Comment

Mooi dicht.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X