Tip .Acne en uitslag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tip .Acne en uitslag

Bij mij helpt het heel goed dus wil graag met jullie delen,Nee heb je Ja kun je krijgen.
    Bij de de tuin van....
    Ken je dode zeezout scrub(let op de structuur het is donkerder en lijkt net op zand sommige verkopen gewoon keuken zout en dan verergert de uitslag of acne)
    Met deze dode zeezout ga je mengen met vitamine olie E en dan scrubben over je huid.Je kan controleren dat je geen keukenzout heb en dat is dat de huid zachter en vocht inbrengend is.
    Daarna ga je dode zeezout dag/nachtcreme je gezicht insmeren en je lichaam met creme E.Dat doe je gewoon een keer per week ,denk eraan is wel tijdrovend neem de tijd ervoor.
    De rest van de dagen doe je gewoon de dode zeezout zeep en de huid droog niet uit,je lichaam verwennen met vitamine E creme/of olie.
    Je hebt verschillende creme en maskers .Doe je een voordeel mee.
    Veel succes en laat het even weten of jullie er baat mee hebben.

Lekker scrubben met dood zeezout. Je huid droogt uit en je huid maakt als reactie extra talg aan.
    En als je acne bijvoorbeeld door teveel eiwitten eten komt, heb je er alsnog weinig aan....
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Vitamine E olie is wel mooi spul idd En zeezout scrub voelt opzich wel heerlijk, maar met acne is het gewoon zelden écht een goed plan. Is vaak maar een tijdelijke oplossing die het erger maakt, helaas

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Lekker scrubben met dood zeezout. Je huid droogt uit en je huid maakt als reactie extra talg aan.
        En als je acne bijvoorbeeld door teveel eiwitten eten komt, heb je er alsnog weinig aan....
        Dat dacht ik ook maar er zijn verschillende dode zeezout en sommige produkten zitten keuken zout in Bij de forum Radar hebben ze verschillende produkten getest en er zaten keuken zout in terwijl dode zeezout is.
        Bij mij helpt het erg goed,de eerste dagen rijpt de acne sneller maar daarna is het schoner en gladder .eigenlijk had ik het ook niet gedacht.en de juist dode zeezout mag je huid niet drogen daarom goed opletten dat het structuur is als zandkorrel en is donkerder dan gewone keuken zout.Ik zeg altijd nee heb je ja ken je krijgen.
        ik had ook gehoord over een australie honing schijnt ook goed te zijn voor uitslag en acne.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Vitamine E olie is wel mooi spul idd En zeezout scrub voelt opzich wel heerlijk, maar met acne is het gewoon zelden écht een goed plan. Is vaak maar een tijdelijke oplossing die het erger maakt, helaas
          Ja die vitamine E is idd een heerlijk spul lijkt soms net een vis ja een tijdelijk oplossing maar ik denk zelf dat het gewoon dat het lichaam iedere keer een andere verzorging nodig heeft.Ik ben zelf 39 jaar en verzorg mijn huid nu veel anders dan toen ik 18 was.Zou het zelfde zijn als de spiergroepen even prikkelen met een andere produkt!

Comment

Reclame voor over datum bezemstelen doe je op maar marktplaats
            Last edited by bruce; 01-04-2013, 23:37.

Comment

Graag niet quoten kost mij meer werk
              Last edited by bruce; 01-04-2013, 23:38.
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

tretinoine werkt ook goed tegen acne. Het stimuleert de huidvernieuwing.

Comment

1x per week een half uur in de sauna heeft bij mij meer geholpen dan wat voor product dan ook.
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Pamela72 View Post
                    tretinoine werkt ook goed tegen acne. Het stimuleert de huidvernieuwing.
                    Huidvernieuwing hoeft niet altijd goed te zijn he. Kán goed zijn, maar kan ook averechts werken

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                      1x per week een half uur in de sauna heeft bij mij meer geholpen dan wat voor product dan ook.
                      Ja of turksstoombad
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ja zelfde idee. Als die afvalstoffen maar afgevoerd worden.

Comment

Ja zelfde idee. Als die afvalstoffen maar afgevoerd worden.
                          Ik voel me helemaal herboren na zo'n lekker dagje sauna/zwembad enzo
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Zolang de dresscode badkleding is in de sauna wel ja haha.

Comment

Zolang de dresscode badkleding is in de sauna wel ja haha.

Haha bij ons kan je door het restaurant raam naar het zwembad/sauna gedeelte kijken dus die is zeker van toepassing
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X