Vitamine D bestellen? De zon is gratis hoor . Nachtrust ook. Ik snap best dat je hier problemen mee hebt.. is hier lange tijd "winters"weer geweest.
Haar groeit niet meer? ( 17 jaar)
Collapse
X
-
En je mag met dit weer niet eens in de x tijd een kwartiertje van de zon genieten? Je hebt minimaal eens in de (ik geloof) 4 en half uur rechts op een half uur pauze. Een half uur in de zon chillings kan al heel veel doen met een mens lichaam. Met dit weer kan je overigens ook buiten eten.
En als je Vitamine D tekort heb en je moet morgen vroeg op.. snap ik niet dat je nog op bent! Ga slapen jij en herstel! Alleen als je geen weekend hebt natuurlijk.. In het weekend kan je neem ik aan wel in de zon relaxen?Last edited by Wietse90; 19-07-2013, 23:10.
Comment
-
No no, ik werk niet, zo is de normale gang van zaken, in de zomer zelf is het geen probleem, BBQ al day. Nu er toch korting was besloot ik het meteen voor op koudere dagen in te kopen, Multivitamines nam ik ook niet sinds het begin.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Een haar groeit tot een bepaalde lengte, dan staat die
stil, en dan valt het uit. Als het goed is komt er dan weer een nieuwe haar.
Focus jij je niet teveel op je haar waardoor het zo lijkt? Groeide het ook altijd sneller dan bij andere mensen?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
dit licht echt niet aan je voeding, als dat zo was had je ook andere klachten ondervonden die veel vervelender zouden zijn.
ga eens langs de huisarts.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by kojak View PostMisschien moet jij je profielfoto maar veranderen in Krillin
Het is bewezen dat het scheren van je haren niet helpt om ze dikker te maken..bron:
Groeit haar sneller en wordt het haar dikker na het scheren? - Haarverzorging, Haaruitval, Haarproblemen, Haarziekten, | HAARSTICHTING.NL
Als je last hebt van haaruitval kan dat komen door:
Zink-ijzer tekort en/of vitamines (vitamine D is niet een haarkiller, integendeel is de zon eerder een haarkiller).
OF je hebt last van bloedvatenvernauwing, wat natuurlijk de hoofdoorzaak kan zijn.
Rook je?
Comment
-
AANVULLING:
Kan natuurlijk ook komen doordat je hoge testo gehalte hebt en deze worden omgezet in DHT als je daar genetische aanleg voor hebt. DHT is ook oestro blokker..
Een makker van mij is aan de finasteride en zijn haren vallen er minder uit maar, hij begint nu last van gyno verschijnselen te krijgen..vaag
Comment
-
HDready is hierboven mij al over finasteride begonnen.
Finasteride heeft ook z'n bijwerkingen zoals een mindere libido werking.
Maargoed ga even langs de dokter en doe een bloedonderzoek. Kunnen ze kijken of je wat tekort komt.
Sowieso kan het geen kwaad om vitamine pillen te nemen waarbij ook vitamine B en ijzers etc.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment