Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zou 10 dagen 1mg pd prikken en dan lekker op onderhoud gaan 1mg pw of 2x pw 0,5mg. 1mg pw werkte niet zo goed bij ons omdat we dan misselijk werden van het niet opbouwen.. dus 2x 0,5 is denk ik beter.
"The only thing worse than failing is not trying."
ja zeker weten, maar ik kan er niet echt tegen en zit onder de tattoos dus niet echt nodig, mijn vrouw lijkt een neger in de zomer.
ze gaat morgen weer beginnen met een kuurtje en dan 1 of 2 x per week banken.
Ben je er allergisch voor dan ?
Ik ga van het weekend beginnen met zonnebanken.
Ik heb thuis zo een ding.
Ik ga alleen geen uur liggen, houd ik niet vol.
niet allergisch, ik verdraag 0,3 en dan is het klaar wordt erg misselijk, duurt maar een uurtje maar vind het irritant, ik zet gewoon 2weken 0,3 per dag..dan is iig het hele bleke ervan af
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment