jeuk aan de anus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Ringworm geeft rode ronde vlekjes, met gewoon huidskleur binnenin. Jeuk wel erg, maar dan alleen op de plekjes waar je ook die rondjes hebt/krijgt.
    Maar er zijn veel meer soorten schimmels dan alleen de zoönose ringworm.
    Ik weet hoe ringworm eruit ziet hoor, ik zei ook "bijvoorbeeld" maar wat betekend "zoönose"

en als je loopt te krabben aan die ringworm en je zit aan andere delen, kan je die dan op je eigen lichaam verspreiden?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post

en als je loopt te krabben aan die ringworm en je zit aan andere delen, kan je die dan op je eigen lichaam verspreiden?
      Hoe?.....ja wast toch zeker wel je handen voordat je jezelf overal gaat betasten
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Hoe?.....ja wast toch zeker wel je handen voordat je jezelf overal gaat betasten

grapjas!

de vraag is of je jezelf verder kan besmetten op andere plekken als je eenmaal al een schimmelinfectie hebt.

Comment

zoönose > overdraagbaar van mens op dier. Maar wist je al wel.

Weet niet hoe dat bij een mens zit. Weet alleen dat een dier het meestal op de kop bovenop de staart krijgt, ook bij katten die zichzelf dagelijks uitgebreid wassen. Dat terwijl de incubatietijd daarvan zon 6 weken is.

Comment

grapjas!

de vraag is of je jezelf verder kan besmetten op andere plekken als je eenmaal al een schimmelinfectie hebt.
            Ik heb zelf ook een schimmelinfectie op mijn voeten gehad en onder mijn oksels.

Op mijn voeten was het 25 jaar geleden en wat ik daar nog van weet is dat het alleen op mijn voeten bleef. Zelfde met die schimmelinfectie onder mijn oksels.

Is ook al een jaar of 7 geleden en die infectie bleef ook onder mijn oksels....Denk niet je jezelf kan besmetten op andere plekken, ik had daar geen last van.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              zoönose > overdraagbaar van mens op dier. Maar wist je al wel.

Weet niet hoe dat bij een mens zit. Weet alleen dat een dier het meestal op de kop bovenop de staart krijgt, ook bij katten die zichzelf dagelijks uitgebreid wassen. Dat terwijl de incubatietijd daarvan zon 6 weken is.
              overdraagbaar van dier op mens dat wist ik maar van mens op dier wist ik niet!

Onze kat heeft achteraan de rug bovenop een soort roos, zeg maar wat wij mensen ook wel eens hebben Weet jij toevallig wat dit kan zijn?

Comment

Beide kan.

Kan zoveel zijn.
                Als het gewoon schilvertjes zijn en de rest van de vacht een beetje dof is; gooi eens een beetje olijfolie door het eten en evt een keer wassen met zwavelteer- of berkenteer-shampoo. Binnen een week hoor je dan wel veel verschil te zien, zeker bij een zwarte kat.

Comment

Plaats anders een picca ervan dan kunnen we het beter beoordelen

Comment

Waar zit je dan met je vingers als je jeuk aan je anus hebt? hangt je anus aan je kin?

met een zakdoek om me vingers
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by zwaan View Post

en bedankt he.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Mijn tip Nuke die Anus!!

3 rodepepers fijnsnijden
                        mengen met een eetlepel nivea

3x daags aanbrengen.

De jeuk zal spoedig veranderen in een branderige sensatie.
                        En dat is het genezingsproces
                        vulneratus nec victus

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                          Als het een dame is vind ik dat ook
                          Mind is everything.

Comment

Hey,

mijn advies is zacht toiletpapier tekopen, en niet teharden afvegen.
                            You think BIG
                            You get BIG

Comment

als je jeuk heb moet je krabben....
                              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

lol wat een reacties.. ik moet zeggen het is al een stuk minder. gisteren ook weer normaal gepoept en had gisterenavond totaal geen jeuk. De dagen daarvoor moest ik om de 10 seconden gewoon krabben.

vanavond even best(junken van de snackbar) en dan komt het wel goed.
                                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X