Beste mensen ik heb een knobbel onder mijn linker tepel. Deze ding is erg gevoelig, het doet pijn als ik mijn arm beweeg en zelfs als ik stilsta. Toen dit ding ontstond ben ik via dokter naar ziekenhuis gestuurd en echo gaf niets kwaadaardigs aan. Nu had ik een hoger vetpercentage waardoor het blijkbaar minder pijnlijk was dan tegenwoordig met lagere vetpercentage. Het is kleiner dan een kleine knikker en zacht. Ik wil het weg hebben, het is eigenlijk geen gyno als ik het vergelijk met de mega vrouwelijke borsten, meer een cyste of iets.
Mijn dokter weet dat ik destijds anabolen heb gebruikt maar, zou de verzekering dit vergoeden om het dus weg te laten halen? Ik heb geen liposuctie of iets nodig, tis gewoon een mini knobbel wat je niet kan zien maar ik voel hem desalniettemin.
Ideeën? Voorstellen?
Mijn dokter weet dat ik destijds anabolen heb gebruikt maar, zou de verzekering dit vergoeden om het dus weg te laten halen? Ik heb geen liposuctie of iets nodig, tis gewoon een mini knobbel wat je niet kan zien maar ik voel hem desalniettemin.
Ideeën? Voorstellen?
Comment