heey iedereen sinds vorige week ben ik gestart met d boll kuur 45 mg per dag. nu sinds een paar dagen heb ik last van gevoelige zelf soms pijnlijke linker tepel. ik heb hier nolvadex liggen. zou ik hier al mee starten en hoeveel neem je dan best? en heeft dit veel gevolg voor de gains?? heb hier al redelijk veel over opgezocht maar zou toch liever persoonijk een antwoord krijgen op mijn vragen . alvast bedankt
pijn in linker tepel
Collapse
X
-
Of toevallig ergens in de afgelopen week een tepelpiercing laten zetten? Dat kan ook lokale pijn veroorzaken."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
ja ik heb er echt wel veel over opgezocht en idd ja heb ook gelezen dat je veel vocht van ophoud en nadien bijna nieks van overhoud maar toch zijn er mensen die beweren ze er wel iets aan over houden. ik wou het gewoon zelf testen om er dan mijn eigen mening over te hebben. kwa voeding eet ik al 2 jaar perfect volgens schema en training is ook goe uitgebalanceerd dus daar zal het zeker niet aan liggen. wat zou ik nu best doen met dien gevoelige tepels?? stoppen met die kuur of nolvadex erbij nemen?
Comment
-
kwa voeding eet ik al 2 jaar perfect volgens schema en training is ook goe uitgebalanceerd dus daar zal het zeker niet aan liggen
kom maar met je stats dan. 70 kilo? 75?Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
jonges serieus ik zen geen kind van 16 jaar dat aan de anabolen gaat e. ik zen 29jaar ik train al van mijn 18 waarvan de laatste 4 jaar serieus goe bezig en ja ik wou is de stap zetten naar een anabolica en dacht met d boll goed te kunnen bulken nu en wa extra massa en kracht te winnen . ik ben gewoon op zoek naar informatie van mensen die er zelf hervaring mee hebben. ik ben trouwens 1,85m en weeg nu 92 kg. vorige zomer was mijn bf 6-7 % nu zal ik rond de 9-10% zitten.
Comment
-
Waarom niet met test e beginnen bang voor een prikje ? Dboll only beetje zonde om je eigen test productie op 0 voor te zetten. tegen de tijd je test weer op gang is ben je die paar kilo echt spiergains wel weer kwijt...
Wat ruhl al zegt begin op 10 mg voor 4 a 5 dagen doet het niks dan naar de 20 mg. Ervaring die je nu al rijker bent is dat je erg gevoelig bent voor gyno incl anabolenEen dag niet getraind...
Comment
-
ja idd heb de stap naar injecteerbare middelen nog niet gezet. kweet zelf ook dat het veel beter is en minder schadelijk voor de lever enzo maar heb voorlopig de stap nog niet durven zetten.
moet je dan die 10 of 20 mg gedurende de hele kuur doornemen. tabs zijn 15 mg (up). als nakuur was ik van plan eerst 2 weken 45mg dan 2 weken 30 mg.
Comment
-
Je hebt al 3 adviezen gekregen zag ik.
1) Rain zei , stop ermee.
2) Ruhl zei , start nolvadex op 10mg/pd
3) Frankey zei, start nolvadex op 10mg/pd (doet het niets verhogen naar 20mg/pd)
Deze ervaringen zijn er hier niet zo veel, of misschien zelfs geen.
Daar de mensen/sporters zich hier eerst goed inlezen of een kuurplan neerzetten.
Jij start iets,en gaat jezelf inschrijven als er stront aan de knikker is. Terwijl je pas over deze zaken mag posten na 10 fatsoenlijke posten!
Waarbij ik denk dat je jezelf niet hebt ingelezen over het materiaal wat je slikt, en ook niet over het forum hier en de regels daarvan..
Paniek?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...4 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
4 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment