Heb je niet veel aan 2x per week.
lichte gyno of stel me aan
Collapse
X
-
Originally posted by Protasius View Postah op die fiets, anders onlogische opzet. vandaar de wtf.
duurd ook weer even voordat de deca lekker aanslaat terwijl je nu net beserk gaat midden in de tren.
als ze je dat geadviseerd hebben prima toch. je moet doen waar je je goed bij voelt . zou denk ik persoonlijk (geen ervaringsdeskundige) doorgaan op de sust / test en de deca voor een volgende kuur bewaren
gyno kan je van test en tren krijgen . aangezien sust gewoon een mix is van test soorten snap ik je redenering niet om over te gaan op test-e
arimidex kan helpen verschilt per persoon.
Comment
-
Originally posted by Diesel1207 View Postzeg mij eens een goei voorstel wat jij zou doen ?
ik kan alles drekt verkrijgen normaal ..
Zoals ik al zei, is het met de Nandrolon Deca zo dat je nog meer omzetting zal ondervinden en dus de evt aanwezige en beginnende gyno nog n zetje in de rug zal geven.
Trenbolon waarvan ze zeggen dat het een gyno kan veroorzaken door de verhoogde prolactine levels is onzin. Trenbolon verlaagt eerder de levels, gezien het product.
Naar mijns inzien heb je gewoon last van een te grote omzetting, en dus neem je daarvoor Nolvadex (Tamoxifen) die zet je 1 week op bv 40mg/pd en dan verlaag je deze naar 10mg/pd.
Je hebt 2x pw Sustanon gezet, waardoor je wel een flinke schommeling teweeg hebt gebracht door de korte esters (en dus snelle). Dus is alles n beetje van slag.
Die grote schommelingen had je kunnen voorkomen door de sust eod te zetten.. Hoewel ik niet begrijp dat je sustanon hebt gekozen.
Je had ook gewoon een tren Enanthaat? Dus had je om dit te voorkomen ook een testosteron enanthaat kunnen gebruiken en deze samen 2x pw kunnen zetten, om zodoende de grote schommelingen te voorkomen.
Maar nu je al zit met een wat jij denkt een beginnende gyno, kan ik je vertellen dat het niet de slimste weg is om nu te wisselen naar Nandrolon die wel een grote omzetting heeft.
De Trenbolon zet niet om! Dus heb jij dat idd van de sustanon..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
2 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...4 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
4 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment