%$#^@! schouder!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• %$#^@! schouder!

Heren,

Gisteren bij bankdrukken (1 RM testen_ een flink pijn scheut in mijn schouder (deltoid anterior).Kan op dit moment mijn arm wél vrij bewegen maar zodra ik iets kracht moet zetten (push) dan behoorlijk last. Hebben jullie tips of oefeningen dat ik snel weer aan de bak kan? Heb het idee dat het echt de spier is die een opdonder heeft gekregen.

ik zou eerder denken aan rust dan oefeningen?

Comment

Wil eea wel een beetje mobiel houden. Baal hier echt enorm van. Denk je je techniek onder controle te hebben...

Comment

Maak gelijk een afspraak met een fysio of sportarts.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Eens met Inferno. Verder is een 1RM test natuurlijk erg blessure gevoelig (zelfs als techniek wel goed is, brengt dit toch een hoger risico met zich mee). De vraag is wat de toegevoegde waarde van deze 1RM test was. Wegen de voordelen ervan op tegen de mogelijke nadelen?
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ook ik heb enkele maanden terug flinke schouder problemen gekregen. Ook op advies van de heren en dames hier een afspraak met de fysio gemaakt en heel veel baat bij gehad. De weg naar herstel is ontzettend frustrerend want je moet heel langzaam, HEEEEEEEELLLL langzaam, je gewichten weer opbouwen (zeker als het gaat om een pees beschadiging).

Zeker naar de fysio gaan dus.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Eens met Inferno. Verder is een 1RM test natuurlijk erg blessure gevoelig (zelfs als techniek wel goed is, brengt dit toch een hoger risico met zich mee). De vraag is wat de toegevoegde waarde van deze 1RM test was. Wegen de voordelen ervan op tegen de mogelijke nadelen?
              Dat antwoord kan ik je nu wel geven. Nee dus. Maar na een langere tijd trainen wil je toch wel eens kijken wat je kan. Maargoed, harde les geweest. Wacht het nog even een dag of twee af. Misschien enkel een spier verrekt, zoals gezegd ik kan hem helemaal vrij bewegen zolang er geen kracht tegen drukt.

Comment

Houding jezelf niet voor de gek. Voor een verrekking open je echt geen topic.
                Ik doe een gok

Comment

Het klinkt eerder als een rotator cuff irritatie/blessure.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Pren View Post
                    Houding jezelf niet voor de gek. Voor een verrekking open je echt geen topic.
                    Ik open een topic voor alles waar ik advies voor wil vriend. Daar is dit forum voor. Wie weet hebben andere mensen hetzelfde gehad en raad eens? Dat is inderdaad het geval. Ik ren niet voor ieder kwaaltje naar de dokter/fysio en stel de meningen op dit forum altijd op prijs.

Dus vertel mij niet waar ik wel of geen topic voor mag openen.

Comment

Originally posted by rain View Post
                      Het klinkt eerder als een rotator cuff irritatie/blessure.
                      Ik kon hem ook gewoon uitdrukken. Pijn schoot erin tijdens het terugplaatsen in het rek.

Comment

Originally posted by Chefferson View Post
                        Ik open een topic voor alles waar ik advies voor wil vriend. Daar is dit forum voor. Wie weet hebben andere mensen hetzelfde gehad en raad eens? Dat is inderdaad het geval. Ik ren niet voor ieder kwaaltje naar de dokter/fysio en stel de meningen op dit forum altijd op prijs.

Dus vertel mij niet waar ik wel of geen topic voor mag openen.
                        Kalmeer en lees het nog eens "vriend"
                        Ik doe een gok

Comment

Mooi klote man! Heb je vooraf wel een goede warmup gedaan?

Comment

Originally posted by Pren View Post
                            Kalmeer en lees het nog eens "vriend"
                            Excuses, beetje gefrustreerde reactie van mijn kant.

Comment

Originally posted by dennenappel View Post
                              Mooi klote man! Heb je vooraf wel een goede warmup gedaan?
                              Ja redelijk denk ik. Gewoon de opwarmsets:

15x lege stang
                              10x 50 kg
                              10x 70
                              1x 110 (PATS)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X