anabolen wil ik nemen maar is het slecht voor je

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolen wil ik nemen maar is het slecht voor je

Heey Wie kan me helpen ik wil graag een kuurtje nemen ....mijn vraag is of 1 kuurtje kwaad kan .....ik heb gehoord van niet ...want ik train zelf met paar bodybuilders ....maar de vraag is van mij 1 kuur wil ik nemen of het slecht is
    dankjewel

Neem de tijd om verder te lezen op dit forum om zo zelf een oordeel te geven.

Het advies wat denk ik bijna iedereen je zal geven is dat anabolen bij voorbaat slacht voor je zijn.
    En of het dan kwaat kan een kuurtje, het is in ieder geval niet goed voor je...!

Comment

Met 1 kuurtje zal je niks gebeuren en is dan ook niet zo slecht maar omdat het de eerste keer helemaal goed zal gaan zal het niet bij 1 kuurtje blijven!!
      dus ja het is slecht voor je!!! dus moet jij jezelf dan afvragen, hoeveel heb ik voor deze sport over? + als je geen wedstrijden wil doen zou ik er lekker van af blijven!!

Comment

Ja ze zijn allemaal slecht voor je. De een wat minder dan de ander en het hangt er ook van af hoe je er zelf mee om gaat.

Jezelf helemaal overloaden met orals is slecht. Jezelf door een sportarts laten begeleiden en iedere week je waarden laten testen is minder slecht.
        Groei, Groeier, Groeist

Comment

Ja het is slecht voor je dus niet aan beginnen. Als je het toch wilt gaan doen zou ik zorgen dat je er eerst wat jaartjes goede training op heb zitten.En dan pas eens aan een kuur gaan denken. En zorgen dat je goed op de hoogte bent over anabolen..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Lees je eerst goed in ga een paar jaar naturel trainen breng je voeding in orde en ga dan weer es denken aan kuren.
            Als je niet weet waar je mee bezig bent is het altijd slecht je weet immers niet wat je binnenkrijgt en wat je wel en niet mag tijdens een kuur.
            De bijwerkingen ken je dan ook niet en zul je niet op tijd opmerken.
            Kortom kuren is natuurlijk nooit gezond maar als je weet waar je mee bezig bent en je hebt alles op orde qua voeding en de groei is eruit is het een optie.
            Maar nu NOG NIET
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

NB:

Ik zie net dat je pas 18 bent wacht iig 3 jaar je hele hormoonsysteem gaat eraan als je nu gaat kuren!
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Op jouw leeftijd, met jouw trainingservaring en naar ik gerust durf te stellen nog verre van perfecte kennis over voor jou goed werkende voeding en training is er maar één antwoord mogelijk:
                JA, een kuur kan kwaad en daar moet je dus zéker niet aan beginnen!!

En dat is allemaal nog los van het feit dat je bij lange na niet genoeg van anabolen af weet. Het is chemische rotzooi die bij onkundig gebruik je lichaam flink kan verzieken. Ruim voldoende eigen kennis is dus absoluut noodzakelijk, ipv (hopelijk) goedbedoelde adviezen van anderen waarvan je helemaal niet zeker weet of ze zelf wel over voldoende e/o de juiste kennis beschikken.

Comment

Het is zeker slecht voor je, bovenstaande posts zeggen genoeg denk ik!

gr

Comment

ga eerst maar is een jaar of 5 trainen kerel en dan is denken aan een kuur

je groeit nu toch al hard zat en als het nog sneller gaat gaan je pezen het niet leuk vinden
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X