Dizzy deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eén ding is zeker...dit vergeet ik NOOOOIT meer...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 03 2003,10:31)]Eén ding is zeker...dit vergeet ik NOOOOIT meer...
      Toch nog even een opmerking over de juiste manier van aspireren. Het schijnt bij vele nog steeds onbekend te zijn dat als je te snel/hard aspireerd, je je ader vacuum/dicht kan trekken, waardoor er geen bloed uit komt. Je denkt dan dat je niet in een ader zit.

De enige juiste manier is dan ook, heel rustig aspireren (neem er een paar seconde de tijd voor), je hoeft maar een paar hele hele kleine lucht belletjes te zien meer niet.
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (diet4ever @ Jun. 03 2003,10:51)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 03 2003,10:31)]Eén ding is zeker...dit vergeet ik NOOOOIT meer...
        Toch nog even een opmerking over de juiste manier van aspireren. Het schijnt bij vele nog steeds onbekend te zijn dat als je te snel/hard aspireerd, je je ader vacuum/dicht kan trekken, waardoor er geen bloed uit komt. Je denkt dan dat je niet in een ader zit.

De enige juiste manier is dan ook, heel rustig aspireren (neem er een paar seconde de tijd voor), je hoeft maar een paar hele hele kleine lucht belletjes te zien meer niet.
        en dan te bedenken dat er mensen zijn die nooit aspireren brrrr

Comment

Weet iemand trouwens een site waarop je kan zien waar je aders lopen? in 3d ofzo?

Comment

voorheen aspireerde ik nooit. is gelukkig altijd goed gegaan. nu altijd. maar toch nog nieteen keer verkeerd geprikt. wel had ik in schoudr afgelopen zondag, bij het aspireren (0,4mm naald) dat ik met geen mogelijkheid lucht erin kreeg. dus heb ik em maar gezet. was wel zo dat ik de spier op een of andere manier op dat moment gebruikte. de naald trok namelijk scheef.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2003,10:01)]als je met injecteren door een ader bent gegaan, en je aspireert, dan lijkt het allemaal goed, dus je injecteerd dan gewoon goed, maar als dan bijv. bij het terughalen een druppeltje in de ader komt kun je een benauwd gevoel in de longen krijgen. gebeurt ook wel als je net naast een ader injecteerd.
              Heb jij ook last dat je dan gaat hoesten?
              Dacht dat het aan mij lag maar hoor het meer.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hoesten ja, inderdaad.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 03 2003,16:32)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2003,10:01)]als je met injecteren door een ader bent gegaan, en je aspireert, dan lijkt het allemaal goed, dus je injecteerd dan gewoon goed, maar als dan bijv. bij het terughalen een druppeltje in de ader komt kun je een benauwd gevoel in de longen krijgen. gebeurt ook wel als je net naast een ader injecteerd.
                  Heb jij ook last dat je dan gaat hoesten?
                  Dacht dat het aan mij lag maar hoor het meer.

Greets...
                  Om dit zo veel mogelijk te voorkomen, moet je ook na dat de spuit leeg is even een paar seconden wachten voordat je de naald eruit trekt. De kans dat er dan een druppeltje in je ader komt is aanmerkelijk kleiner.
                  What's the difference between your wife and your gear?
                  They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                  I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X