Wat is dit??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is dit??

He gasten
    Ik heb een x naposim gebruikt maar daar stond een driehoekje op.
    En was verpakt in een wit doosje met groenen letters.
    Kent iemand deze.
    Ik heb ze voorig jaar gebruikt en ben er van gegroeit maar ik vroeg me toch af of ze nep waren, want mijn broertje is er helemaal niet van gegroeit.

Alvast bedankt voor het lezen.
    Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

10 stuks op een zilverkleurige strip, blauwe letters naposim op de achterzijde?

Comment

Naposim

Als jij er van gegroeid bent zullen ze wel echt zijn zeker....Tenzij je nog wat ander spul gebruikt hebt in combinatie met...

Als er een driehoekje in elk tabletje staat, op beide zijden van de strip datum en lot nummer dan zal het wel echt zijn vermoed ik.

Grtz

Comment

ik weet ff niet meer of die driehoekjes op alletwee de kanten van het tabje stond dus.
        En het pakje lijkt helemaal niet op die van napo.
        En waarom denk ik dat ze nep waren.
        heb 2 maanden na de kuurtje in een dip gezeten en ben 4 weken niet wezen trainen, en alles bleef er gewoon aan zitten.
        En aangezien het gains van d-bol was moes er toch wel een kg of 5 weer weg zijn vandaar dus
        Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

ik zou zeggen wees blij
          Who's the Chef

Comment

Dat ben ik ook zeker wel.
            Maar ik vroeg me het gewoon af.
            Wil wel weten wat en waar vandaan.

Comment

Ter info,
              dit had ik overlaats over naposim gelezen:

Naposim kost een bodybuilder het leven

grtzz

Comment

klinkt ernstig
                maar denk dat niemand er iets van zal aantrekken eerlijk gezegd.
                Who's the Chef

Comment

Ik in iedergeval niet. Kan ook zo zeggen van; bodybuilder om het leven gekomen door een auto omgeluk. Ik blijf lekker door rijden.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

een andere overleden bodybuilder nam 300mg per dag voor 8 weken tot aan zijn wedstrijd, vind je het gek...
                    the one and only tabata overlord

Comment

dat is vragen om een lever klap
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                        een andere overleden bodybuilder nam 300mg per dag voor 8 weken tot aan zijn wedstrijd, vind je het gek...
                        Knettter gek. En ik heb eens gehoord dat er een bodybuilder uit duitsland ernstig ziek werd omdat zijn silicone inplantaten ging lekken. Die had hij laten plaatsen onder zijn spieren .Waar zijn ze toch mee bezig?
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                          Knettter gek. En ik heb eens gehoord dat er een bodybuilder uit duitsland ernstig ziek werd omdat zijn silicone inplantaten ging lekken. Die had hij laten plaatsen onder zijn spieren .Waar zijn ze toch mee bezig?
                          Tegenwoordig is dat titanium. Een echte metalen sixpack
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            Tegenwoordig is dat titanium. Een echte metalen sixpack
                            Van titanium en metaal tegelijk? Dat moet je toch eens uitleggen..
                            Ik stop binnekort trouwens een bikkel onder mijn bicep, dan krijg ik een bikkelharde bicep
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

wat dacht je dan wat titanium was? een houtsoort? of plastic ofzo?
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X