Wel of niet doen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wel of niet doen ?

hoi,

ik train nu 4 jaar zon 4-5 x per week en zie wel resultaat maar het zou veel beter kunnen naar mijn zin

ik denk er wel eens aan om een kuurtje te nemen maar kan eigenlijk niet goed de keuze maken

ik leef eigenlijk vrij normaal, ik eet wel iets regelmatiger en let wel op. verder drink ik regelmatig eens pisje en geniet van het (goede) leven.

ik ben daarbij zo goed als niet bekend met AAS.

is het dan wel verstandig om een kuur te nemen en zo ja of nee, waarom ?

grtz

yehoo
    ik zeg maar zoo, dat is korter als dierentuin !

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (yehoo @ Jun. 05 2003,13:11)]hoi,

ik train nu 4 jaar zon 4-5 x per week en zie wel resultaat maar het zou veel beter kunnen naar mijn zin

ik denk er wel eens aan om een kuurtje te nemen maar kan eigenlijk niet goed de keuze maken

ik leef eigenlijk vrij normaal, ik eet wel iets regelmatiger en let wel op. verder drink ik regelmatig eens pisje en geniet van het (goede) leven.

grtz

yehoo
    zoals je zelf zegt, het zou veel beter kunnen.
    neem bijvoorbeeld je voeding, breng dat eerst in orde!

Als je dan na een jaar goed eten weer eens tegen een plateua aanloopt, kun je eens gaan kuren, maar je weet er nu volgens mij veel te weinig vanaf..

Comment

missch. dat als je idd, zoals jack zegt, je voeding, etc. op orde zou hebben en iemand kent die je een beetje kan begeleiden, zou het moeten kunnen. je zou ook eerst heeeeel veeeel op dit board kunnen lezen.

greetzz bruce
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zie dit nu pas, heb mijn antwoord eigenlijk al gegeven in je topic met de vraag over je voeding...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (yehoo @ Jun. 05 2003,13:11)]hoi,

grtz

yehoo
          Zoals al gezegt, doe eerst eens wat aan je voeding dit is bij jouw erg belabberd, daar wordt niemand groot van. En als je AS gebruikt moet je voeding en training optimaal zijn, anders ook geen resultaten.

Comment

Eiegnlijk is alles al gezegd maar ik kan mijn grote bek nooit houden dus.......
            Zorg eerst dat je traningsschema EN voeding in orde zijn EN VERDIEP JE EERST EENS EEN TIJD IN AS.
            [Automated by GetSmile]
            Zolang je nog zoveel vragen hebt, is het absoluut niet verantwoord om er aan te beginnen en het resultaat zal ook nihil zijn.
            Ik bedoel dit niet lulig maar juist positief.

Grtzzzzzz Ax
            DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Eerst de basis in orde dan pas naar de hulpmiddelen grijpen.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 05 2003,18:01)]Eerst de basis in orde dan pas naar de hulpmiddelen grijpen.

Greets...
                Aas zijn een supplement, zorg dat je au natural op je max zit voor je aan het echte werk begint.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Riki @ Jun. 05 2003,18:03)]Aas zijn een supplement, zorg dat je au natural op je max zit voor je aan het echte werk begint.

Grtz
                  Het 'echte werk'?

Hooguit een aanvulling op het echte werk hoor, het échte werk bestaat uit training, voeding en rust!!

En ja Riki, weet dat je er ook zo over denkt...
                  Maar je drukt je hier wel érg ongelukkig uit hoor!

Comment

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 05 2003,18:08)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Jun. 05 2003,18:03)]Aas zijn een supplement, zorg dat je au natural op je max zit voor je aan het echte werk begint.

Grtz
                      Het 'echte werk'?  

Hooguit een aanvulling op het echte werk hoor, het échte werk bestaat uit training, voeding en rust!!

En ja Riki, weet dat je er ook zo over denkt...
                      Maar je drukt je hier wel érg ongelukkig uit hoor!  
                      Ja, ik bedoel daarmee, dat aas geen smarties zijn, mensen denken er soms zo licht over.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Jun. 05 2003,18:11)]Ja, ik bedoel daarmee, dat aas geen smarties zijn, mensen denken er soms zo licht over.

Grtz
                        Uh-huh...

Helemaal mee eens hoor, maar ondertussen noem je as wel het echte werk. En dat vind ik nou weer net effe niet zo lekker gekozen, snappie?!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X