Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik wistem niet meer. zat doctorjones.com, doctorjones.nl, docterjones, docjones docter-jones, etc. en het kwam er niet van. dus eindelijk: www.google.nl en daar injectienaald als zoekargument ingevoerd. (zo kwam ik er toentertijd ook aan) en daar wassie dan. heb voor't gemak meteen zooitje besteld. ha. dat kan ik niet laten. mooie doosjes met mooie naaldjes. gigi.
vorige keer ook al 24uurs levering.
en als je weer inlogt op hun site nemen ze je gegevens zo over, dus hoef je niks in te tikken. EN: je kan sparen met punten voor gratis artikelen. maarrrr.... dan moet ff iedereen alles via mij doen. dan kan ik sparen.
Welke spuiten en dan met name naald gebruik je eigenlijk als je ed zet?
Heb het zelf nooit gedaan en heb altijd 0.8x35mm. Lijkt me wat overdreven bij prop ed.
Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 13 2003,11:19)]Welke spuiten en dan met name naald gebruik je eigenlijk als je ed zet?
Heb het zelf nooit gedaan en heb altijd 0.8x35mm. Lijkt me wat overdreven bij prop ed.
Greets...
Voor deca/sust gebruik ik altijd 0.6 x 25 MM op m'n dijbeen. Gaat echt perfect.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment