Groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeien

Ik lees hier allemaal berichten van mensen die spreken van zoveel kilo erbij in zo een korte tijd of van zoveel kracht erbij in zo een korte tijd, ik ben tot nu toe naturel trainer en moet zeggen bij mij gaat alles zo vlug niet, en moet eerlijk zeggen dat dat mijn ogen wel uitsteekt. Wat moet ik nu verwachten als ik begin met anabolen, zijn die vooruitgangen op zo een korte tijd dan echt te verwezenlijken.

Thnx
    stil growing

Nja, bij mij hetzelfde. Vind ook dat bij mij alles zo traag gaat.

En de resultaten van mensen die kuren zijn echt wel ongelofelijk, maar na de kuur verliezen ze wel terug een deel.

Wat ik me wel afvraag is als ik de foto's zie van diegenen op dit board die wel al eens gekuurd hebben dat ze wel degelijk resultaten halen maar ik heb nog geen foto's gezien zoals ik sommige gasten bij mij op de fitness zie rondlopen. Dat zijn professionele bodybuilders, kuren die dan zoveel meer als julie of zijn zij dan de gelukkigen die over een genetiek beschikken die hen in staat stelt om zo'n resultaten te bekomen?
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

@Snipke, als je alle andere zaken in orde hebt wat ik bij jou wel vermoedt kan AS een hele goede toevoeging zijn om verder te komen.

@Aghran, het hangt er maar vanaf wat je doelen zijn. Bij mij was het altijd massa en kracht wat dan ook goed gelukt was.
      De laatste tijd is het droger worden en ga ik dus meer op een "echte" BB-er lijken.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En neem nou jou als vb mister C . Ik heb je foto's gezien en jij bent wel ongelofelijk massief. Hoeveel weegjij nu en hoeveel woog je toen je begonnen bent? En wat is het totaal aantal kuurtjes dat je al gedaan hebt?

(als deze vragen niet te persoonlijk zijn tenminste)

greetz
        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Ik kan me ook bij jullie aan sluiten bb gaat gewoon niet snel. Zker als je naturel traint en niet gewoon genetisch super aan gelegt bent word je gewoon minder snel groot. Maar toen ik begon met trainen was ik erg klein mannetje En zit nu op de 78 kilo en ook helemaal naturel gehaald.
          Gewoon goed doorblijven trainen en veel en geod eten en dan over twee jaar zal iedereen het tegen je zeggen hoeveel je wel niet gegroeit bent
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Aghran @ Jun. 07 2003,22:42)]En neem nou jou als vb mister C . Ik heb je foto's gezien en jij bent wel ongelofelijk massief. Hoeveel weegjij nu en hoeveel woog je toen je begonnen bent? En wat is het totaal aantal kuurtjes dat je al gedaan hebt?

(als deze vragen niet te persoonlijk zijn tenminste)  

greetz
            Nope is niet te persoonlijk.
            Heb van mijn 13e tot mijn 21e altijd aan kick-boksen gedaan. Ben gestopt omdat de mentaliteit erg achteruit ging. Ben toen gaan fitnessen en woog ongeveer 95kg.
            Heb vanaf mijn 25e tot een half jaar geleden ongeveer 4 echte kuurtjes gedaan, 12 weken en stacken en wat tussendoor wat niet slim was maar wist er niet genoeg van. Niet nakuren e.d.
            Woog op mijn "top" 131.7kg net na mijn laatste kuur. Was toen groter en sterker dan ooit. Bf zat op 21-22%.
            Omdat ik last kreeg van het gewicht, kon niet eens fatsoenlijk voetballen met mijn zoontje omdat mijn knieen zeer deden en ik al zat te hijgen als ik mijn veters knoopte ben ik gaan cutten. Het was wel wat ik altijd wilde, geen echte BB-er maar een soort sterkste man idee, groot en sterk.
            Het hele verhaal van mijn cutten, ben nu nog bezig staat in een ander topic.

Weeg nu 108-109kg met een bf van 13%.
            Hoop op 105kg met een bf van 10% te komen.

Op die foto woog ik ongeveer 112-115kg.

Greets...

Comment

Maar wat moet ik mij daarbij voorstellen Mr. C, nu begint groeien bij mij heel traag te gaan, waarschijnlijk zit ik nu op een punt dat het iets moeilijker gaat en ik daarvan soms het nut van trainen niet meer in zie. Wat kost mij dat kuren en hoe werkt dat, zie hier staan dat je moet injecteren maar heb dat nog nooit zelf gedaan.

alle hulp is welkom
              stil growing

Comment

Probeer eerst eens 100% rendement uit je voeding en training te halen want als dat niet optimaal is komt er met AAS gebruik ook weinig van terecht.

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Jun. 07 2003,21:49)].... Ik lees hier allemaal berichten van mensen die spreken van zoveel kilo erbij in zo een korte tijd of van zoveel kracht erbij in zo een korte tijd .... Wat moet ik nu verwachten als ik begin met anabolen, zijn die vooruitgangen op zo een korte tijd dan echt te verwezenlijken ....
                  Staar je daar niet te blind op bro. Ik zie op diverse BB boarden ook mensen voorbij komen die (in mijn ogen) bizar zwaar kuren maar als ze dan een fototje plaatsen

No offence tegen deze mensen maar vraag me af of deze (bijna) allemaal de genetische aanleg missen of gewoon VEEL te vroeg naar de AAS grijpen en hun training/voeding wel optimaal uitgekiend hebben.

Moraal van het verhaal > anabole steroiden zijn geen 'wonder middelen'.

Groet Smalluser

Comment

Ik denk het laatste smalluser

Verder kan het zoals ik al aangaf een toevoeging zijn als je de rest helemaal in orde hebt.
                    Dat weet alleen jij

Greets...

Comment

Zo denk ik er dus ook over, er is op de meeste boards een gedachte dat AAS zaligmakend werken, maar dat is zeker niet zo.
                      Ook denk ik dat je een scheef beeld krijgt door naar mensen als Cutler,-Coleman, ed te kijken, die zijn gewoon behept met een geweldige genetische aanleg plus voor 10 duizenden dollars per jaar aan groeihormonen en AAS. Ik kijk zelf altijd nog het liefst naar de Old school mensen zoals Arnie, ik vind de BBers van nu gewoon buitenproportioneel, maar volgens mij wijk ik nu van het verhaal af...

Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat je AAS als een leuk hulpmiddel zou moeten beschouwen en dat de basis van het bodybuilden toch "bloed zweet en tranen trainen is, plus een goede voeding en voldoende rust" (en een beetje aanleg natuurlijk

Groeten JAN

Comment

Van AS alleen groeit niemand, simpel as that

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 08 2003,14:08)]Van AS alleen zal groeit niemand, simpel as that

Greets...
                          Bij het gebruik van AAS zul je hard moeten trainen (nog zwaarder dan dat je normaal traint) en je voeding moet 100% in orde zijn. Je moet wel de wil en de mentaliteit hebben. AAS IS GEEN WONDERMIDDEL !

Comment

persoonlijk denk ik wel dat mijn voeding en dergelijke in orde zijn, 1,68 m - 75 kilo, de basis is er ook (denk ik alvast) , mijn vraag is enkel wat moet ik me voorstellen bij het gebruik van AS, dat deze geen wondermiddelen zijn weet ik ook wel anders was iedereen een cutler of colemann.

grtz
                            stil growing

Comment

Wat je je moet voorstellen is lastig
                              Als je de diverse posts leest van mensen hier lees je dat waar de één veel last van heeft de ander met dezelfde spullen geen last heeft.
                              Ga er van uit dat je gaat groeien, betere pomp krijgt, sterker en zwaarder wordt en dat je van het behaalde resultaat altijd iets zult verliezen. Verder kan je er geil van worden heb ik wel eens gehoord...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X