Water ophouden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Water ophouden

Eerst en vooral een reactie op die persoon die zegt dat drive zeker vals is. Die ik heb geprobeert isd het volgens mij niet hoor. Ik ben nu reuzesterk in vergelijking met daarvoor. Wel als nadeel dat ik enorm veel water heb opgehouden sinds ik het gebruik. Ben er nu mee gestopt. Dus het is toch niet zo een superspul om pure spieren te kweken. Nu de hoofdvraag. Wat kan ik allemaal nemen om die watermassa kwijt te spelen? IS alleen clenbuterol goed of hebben jullie nog andere wondermiddeltjes?

greetz
    you're big? I wanna be enormous!!  

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (sliderke @ Jun. 08 2003,23:47)]Eerst en vooral een reactie op die persoon die zegt dat drive zeker vals is. Die ik heb geprobeert isd het volgens mij niet hoor. Ik ben nu reuzesterk in vergelijking met daarvoor. Wel als nadeel dat ik enorm veel water heb opgehouden sinds ik het gebruik. Ben er nu mee gestopt. Dus het is toch niet zo een superspul om pure spieren te kweken. Nu de hoofdvraag. Wat kan ik allemaal nemen om die watermassa kwijt te spelen? IS alleen clenbuterol goed of hebben jullie nog andere wondermiddeltjes?

greetz
    Sliderke, tis niet vervelend bedoelt:

Maar blijf van aas af als je niet weet waar je mee bezig bent! Clen doet niks met water, clen zorgt ervoor dat bep. vetreceptoren in je lichaam worden aangesproken voor energieverbranding en dat je algehele metabolisme wordt aangejaagd. Na een kuur, zal het water automatisch verdwijnen, daar hoef je niks voor te doen, dat plas je vanzelf weer uit.

Grtz
    Ps: voor de 1002 e keer wondermiddelen bestaan niet!!!

Comment

Luister mijn beste. Dit was niet mijn eerste kuur. Van water heb ik nog nooit last gehad met de traditionele as. Dus nu wel en daarom vroeg ik raad aan jullie. En dan breken jullie iemand af alsof hij achterlijk is. Ik dacht dat clen een optie was meer niet. Dacht nu toch wel dat dit een behulpzaam forum was. Maar ja.

Comment

Even geduld Sliderke, komen vast nog wel betere reactie's je vraag staat er nog maar kort...

(Ik weet het antwoord niet dus daar heb je even niets aan, maar niet te snel 'jullie' roepen hoor, is maar één reactie en komt voor de anderen waarschijnlijk niet zo lekker over als je daardoor iedereen over één kam scheert...   )

Comment

Vochtretentie verdwijnt vanzelf na het stoppen met de AAS, het vocht wat je met de kuur vasthoud is rechtstreeks gerelateerd aan het gebruik van de AS dus zal na de kuur weer verdwijnen.

En inderdaad, op één antwoordt kun je niet meerdere mensen aanspreken!! misschien last van roid rage

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (jan @ Jun. 09 2003,16:03)]Vochtretentie verdwijnt vanzelf na het stoppen met de AAS, het vocht wat je met de kuur vasthoud is rechtstreeks gerelateerd aan het gebruik van de AS dus zal na de kuur weer verdwijnen.

En inderdaad, op één antwoordt kun je niet meerdere mensen aanspreken!! misschien last van roid rage

Groeten JAN
            Jij weet iniedergeval waar de oorzaak ligt AS. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik veel vocht vast hield, alleen wist ik niet hoe dit kwam. Ik heb toen advies gevraagd en kreeg als antwoord : veel drinken (maar dat deed ik al), selderie eten (die lange stengels in het groenteschap) en ik heb een pot natuurlijke vochtafdrijvers gekocht (verkopen ze bij bijna alle supllementenwinkels. Bij mij heeft het geholpen, dus misschien kun je dit eens proberen voordat je aan clen wil beginnen.
            PS : vochtafdrijvers niet in combinatie met creatine gebruiken.

Comment

Sluit me helemaal aan bij Jan.
              Wat je zou kunnen doen als je erg veel last krijgt van vocht tijdens een kuur is 50mg clomid per dag nemen.
              helaas werkt het je kuur wel wat tegen maar je lijkt in ieder geval niet op een waterbed.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

he sliderke met de lange tenen.
                het snelst ervan af komen is dmv plas tabletten. ik weet alleen niet of je die zo in de apotheek kan krijgen.

greetzz bruce

ennuh... zoals ze zeggen: van een antwoord kan je niet een heel forum afkraken.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (jan @ Jun. 09 2003,16:03)]Vochtretentie verdwijnt vanzelf na het stoppen met de AAS, het vocht wat je met de kuur vasthoud is rechtstreeks gerelateerd aan het gebruik van de AS dus zal na de kuur weer verdwijnen.

Groeten JAN
                  Ik begin toch echt met te zeggen: tis niet vervelend bedoelt, meer last van xenadrine rage, lol, net als andere mensen heb ik af en toe last van het gemak waarmee men aan aas begint, maar goed, bij deze mijn excuss, mocht het verkeerd overkomen, ik heb wel antwoord op je vraag gegeven, anyhows was vroeg in de morgen, geef de xena maar weer de schuld

Grtz

Comment

ok riki. bij deze ecxuses aanvaard en even goeie vrienden. En voor al de anderen: i'm sorry dat ik jullie heb gezegd. was misschien te voorbarig en te snel met me kwaad te maken.
                    dus niets gebeurd en tot de volgende

see ya

Comment

Sliderke...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Jun. 09 2003,21:10)]
                        Originally posted by [b

Groeten JAN
                        Ik begin toch echt met te zeggen: tis niet vervelend bedoelt, meer last van xenadrine rage, lol, net als andere mensen heb ik af en toe last van het gemak waarmee men aan aas begint, maar goed, bij deze mijn excuss, mocht het verkeerd overkomen, ik heb wel antwoord op je vraag gegeven, anyhows was vroeg in de morgen, geef de xena maar weer de schuld  

Grtz
                        He Riki volgens mij snap jij het niet helemaal meer, het was toch niet jou post maar die van Sliderke, dus dan heb ik het toch ook tegen hem over die "roid rage" en niet tegen jou.

Volgens mij moet je echt met die Xenadrine stoppen hoor

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (bruce @ Jun. 09 2003,21:07)]he sliderke met de lange tenen.
                          het snelst ervan af komen is dmv plas tabletten. ik weet alleen niet of je die zo in de apotheek kan krijgen.

greetzz bruce

ennuh... zoals ze zeggen: van een antwoord kan je niet een heel forum afkraken.
                          Bruce ik denk dat het verkeerd is om dan maar gewoon wat plastabletten te nemen, dat zijn immers ook medicijnen, zo kun je overal wat chemische rotzooi op verzinnen, jij weet toch ook wel dat het vocht veroorzaakt wordt door het kuren en na het stoppen weer met de noorderzon verdwijnt "vocht" wel te verstaan.

En nog een tip voor jou, als je alt 130 gebruikt krijg je een e met é

Groeten JAN

Comment

och... je weet wat ik bedoel.
                            sliderke wil snel van zn vocht af. en dan is p-tabs naar mijn mening een optie. kijk, wil hij het een maandje aanzien, dan niet natuurlijk.
                            p-tabs is helemaal niet raar hoor. ik ken genoeg mensen die het zo doen. kan je redelijk snel het rendement van je kuur bepalen.

greetzz bruce
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoi luitjes,

Even terugkomen op 'drive' ik heb ze hier liggen en het zijn flesjes van 10 ml.
                              Volgens de site www.ergogenics.org zijn ze vals of jij moet andere hebben.
                              Kijk even voor de zekerheid misschien zit ik erlangs (hoop ik.)
                              ga naar zoeken en toets drive in.
                              Volgens hun zit er alleen testo in maar dan een hele lage dosering, dus voor de jongens die op grote volle spuiten kikken
                              is dit perfect.
                              groetjes patrick
                              patrick

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X