Testosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosteron

Een maatje van me wil een kuur doen met daarin test propionaat. Zijn vraag is waar hij dit het beste mee kan stacken als je het al zou moeten stacken. Hij wil zijn bf niet te ver laten oplopen en zit nu op ongeveer 10%.
    Heb er zelf geen ervaring mee.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Ik weet niet beter dan dat het gebruikt wordt om de kuur te laten "inkicken" en dan over te gaan op b.v. sustanon of testoviron e.d., bijvoorbeeld als je geen tabletten als D-bol e.d. wenst te gebruiken maar toch een snel resultaat in het begin van de kuur wil hebben, als je het only wilt gebruiken zal je veel moeten prikken!!

Groeten JAN

Comment

Afhankelijk van of en waarmee je het stackt.
      Als je het alleen gebruikt zul je uiterlijk om de dag moeten injecteren.

Greets...

Comment

ik heb het al wel gehad, en met dboll gestackt. en primo, maar die vond ik achteraf onnodig. vriend van mij heeft het 6 weken eod gedaan met 35mg dboll van akapuxuh en die kwam 10kilo aan.
        als die vriend vanje al veel testo gehad heeft zou ik op ed gaan.
        dat prikken wordt je niet ziek van, want je kan insuline naaldjes gebruiken, dus die voel je niet, of amper.
        wat wel zo is: je moet spuiten hebben met plastic einde en niet een rubberen dopje. dan krijg je het er niet uit. heb je alle kracht nodig en gaat het stoterig.
        ik ben wel nieuwsgierig hoe het zou gaan met winstrol. maar dat weet ik dus niet.

missch. leuk om al te vermelden, ik ga in november of december 10 dagen prop ed en 25mg dboll nemen. de vorige keer kwam ik 6kg in twee weken aan. (een week alleen prop, de andere 40mg dboll erbij)

ik hoop dat je er wat aan hebt.

greetzz bruce
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heb ik zeker wat an Brucie
          Heb nog wel een vraag, hoelang achter elkaar zou je het moeten gebruiken?
          Stel hij neemt 6 weken d-boll 50mg per dag en 250mg prop ed.
          Zou hij dat 8 weken kunnen doen?
          Kan 12 weken met de laatste 6 weken winstrol bv ook?

Greets...

Comment

250 mg ED is wel veel toch? die maat deed 100 mg EOD..
            tuurlijk kan het 12 weken met daarna dboll, maar ik zou zelf geen 12 weken ED willen prikken.. alhoewel

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Jack @ Jun. 09 2003,22:18)]250 mg ED is wel veel toch? die maat deed 100 mg EOD..
              tuurlijk kan het 12 weken met daarna dboll, maar ik zou zelf geen 12 weken ED willen prikken.. alhoewel
              Zeker veel maar hij heeft met sustanon op 1500mg per week gezeten.
              Zeg ook niet dat hij dit zou moeten doen hoor was meer als voorbeeld bedoeld.
              Hij wil er ook deca bijnemen.

Je zegt daarna d-boll, wat bedoel je daar precies mee?
              Wanneer zou je dan beginnen? Wel 6 weken neem ik aan?

Greets...

Comment

haha, foutje, bedoelde winstrol erna

Ik zou het dan zo doen:

Week 1-12 : 200 mg Prop ED
                Week 1-6 : 50 mg dboll ED (als hij al vaker 50 mg gehad heeft kan 70 mg ook)
                Week 1-6 : 600 mg deca
                Week 6 - 12 50 mg Winstrol ED (of meer als hij dat al vaker gehad heeft uiteraard)

Stop je dan in week 12, dan is na 2 dagen ook echt allesuit je systeem en kan je beginnen met nakuren..

Comment

Kan ik me helemaal in vinden en er moet toch een kilo of 10 mee te halen zijn.
                  Dit zonder erg in je bf omhoog te gaan.

Thnx!

Greets...

Comment

dat kleine beetje vet/vocht dat je wint met de deca en dboll trek je er weer af met de winstrol, ben benieuwd naar het resultaat ja.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Jack @ Jun. 09 2003,22:30)]haha, foutje, bedoelde winstrol erna

Ik zou het dan zo doen:

Week 1-12 : 200 mg Prop ED
                      Week 1-6 : 50 mg dboll ED (als hij al vaker 50 mg gehad heeft kan 70 mg ook)
                      Week 1-6 : 600 mg deca
                      Week 6 - 12 50 mg Winstrol ED (of meer als hij dat al vaker gehad heeft uiteraard)

Stop je dan in week 12, dan is na 2 dagen ook echt allesuit je systeem en kan je beginnen met nakuren..
                      Jack da's een mooi kuurtje. Ben het bijna helemaal met je eens. 12 weken een 17aa achter elkaar is best zwaar. Ik zou die dbol en winstrol een weekje in korten. En daarmee een korte pauze (2-3 weken) tussen de dbol en winstrol in lassen.

Dit zou wel eens mijn volgende kuurtje kunnen worden

What's the difference between your wife and your gear?
                      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                      I also love them both, and can't live without them.

Comment

missch. voor de deca boldone? dan hebbie al wat minder vocht/vet.

affijn, ff voor de zekerheid:
                        vriend deed 6 weken 100mg prop eod en 35mg dboll ed. hij kwam daar 10kg van aan en werd errug sterk. dus in 12 weken 200mg prop ed+ deca of boldone+ winstrol. sjah.. dat moet lukken dan toch.
                        wel superduur kuurtje trouwens. 12 weken lang elke dag 2 prop zetten. (12x7x2=163 prop) en de prop is ook nog 100mg per 2ml, dus is al 4ml per dag. dan zou ikzelf echt wel gewoon testo nemen.
                        prop is het meest functioneel als snelle inkick hulp, of als korte kuur!! denk dat er weinig mensen zijn die een lange kuur doen met prop. mar ja, das mijn gedachten gang.

greetzz bruce
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

duur valt wel mee, je hebt prop flesjes van 10 ml dacht ik voor een redelijke prijs..

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Jun. 10 2003,17:05)]duur valt wel mee, je hebt prop flesjes van 10 ml dacht ik voor een redelijke prijs..
                            Bruce je hebt Test Propionaat 100 mg/ml in 10 ml vail.
                            Is van GS. Kost gemiddeld zo`n € 40,00.

Greets...

Comment

Oké hij is er uit en gaat na de zomer beginnen;

week 1-12 : 200mg prop ed. (GS)
                              week 1-10 : 600mg deca norma
                              week 1- 6 : 70 mg d-boll ( GS )
                              week 7-13 : 60 mg winstrol ( GS )

Nakuren met nolvadex meteen na de laatste winsrol 1e week 40mg per dag, 2e week 20mg per dag.
                              Afhankelijk van bf op dat moment clen.

Op dit ogenblik weegt hij 118 kg met een bf van 9-10%.
                              Lengte 1.94 cm. Leeftijd 34 jaar.

Zal proberen hem hier op het forum te krijgen hij heeft al eens onder mijn naam gepost.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X