Groeien??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeien??

Hallo, ik ben laurens, train ongeveer 10 jaar en heb een viertal kuren gedaan in deze periode, ik weeg nu 96 kilo en de laatste 2 kuren sloegen absoluut niet aan. Ik weet niet waar dat aanligt. Heb deca, boldone en dianabol gebruikt en Winstrol. De 2 eerste kuren heb ik boldone gebruikt en ook deca en dianabol en daar ben ik wel van gegroeid. alleen van de laatste kuren niet meer. Wie weet waar dit aan kan liggen of wie heeft er een idee hoe ik wel moet groeien., Ik wil graag zo'n 110 kilo gaan wegen alleen lukt het me niet!

Je zegt wel niet wat je laatste kuur was!
    you're big? I wanna be enormous!!  

Comment

Geef wat meer info, wat was exact je laatste kuur. Hoeveel tijd zat er tussen je laatste 2 kuren. Hoe was je voeding (eiwit inname).
      What's the difference between your wife and your gear?
      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Om het helemaal compleet te maken zou ik opgeven:
        - Hoe lang je bent.
        - Wat je bf is.
        - Hoe vaak je per week traint en hoe je de trainingen ongeveer indeelt.
        - Hoe iedere kuur er exact uitzag en wanneer je ze genomen hebt.
        - Hoe je dieet in elkaar zit.
        - Hoe het met je rust zit.

Ben ik nog wat vergeten mensen?  

Als je al deze informatie geeft krijg je vast hele goede, zinnige en opbouwende reacties Dorenveld!  

Comment

ik zie boldone, deca, winny en dboll.
          uiteraard groeide je van dboll met deca.
          maar waar blijft de testo? (inject).
          daar zal je toch echt mee moeten beginnen nu. winny groei je amper op en van deca alleen wordt het ook niet echt beter. vooral als je al eerder wat gehad hebt.
          en, niet onbelangrijk: wat zijn de hoeveelheden die je gebruikt?
          zet anders al de vier kuren in hoeveelheid en tijdsduur (aant. weken) onder elkaar. (en je gains uiteraard) dan kunnen wij je waarsch. zo vertellen waar het aan schort.

groeten, bruce
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Jun. 11 2003,14:34)]ik zie boldone, deca, winny en dboll.
            uiteraard groeide je van dboll met deca.
            maar waar blijft de testo? (inject).
            daar zal je toch echt mee moeten beginnen nu. winny groei je amper op en van deca alleen wordt het ook niet echt beter. vooral als je al eerder wat gehad hebt.
            en, niet onbelangrijk: wat zijn de hoeveelheden die je gebruikt?
            zet anders al de vier kuren in hoeveelheid en tijdsduur (aant. weken) onder elkaar. (en je gains uiteraard) dan kunnen wij je waarsch. zo vertellen waar het aan schort.

groeten, bruce
            Zei Dokter Bruce, hier is Dokter Riki, die idd dezelfde data nodig heeft, daarnaast is er nog Dokter Jack/Curiso/Ax, allemaal tot uwe beschikking! Ik vergeet zuster shan!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 11 2003,09:43)]Om het helemaal compleet te maken zou ik opgeven:
              - Hoe lang je bent.
              - Wat je bf is.
              - Hoe vaak je per week traint en hoe je de trainingen ongeveer indeelt.
              - Hoe iedere kuur er exact uitzag en wanneer je ze genomen hebt.
              - Hoe je dieet in elkaar zit.
              - Hoe het met je rust zit.

Ben ik nog wat vergeten mensen?  

Als je al deze informatie geeft krijg je vast hele goede, zinnige en opbouwende reacties Dorenveld!  

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben 1.90, train 4x per week, waarbij ik elke spiergroep 2x per week train. Als ik eerlijk ben volg ik tijdens de kuur geen dieet. Zou ook niet weten wat voor een dieet ik dan moet volgen.
                Ik injecteerde 1x perweek deca en boldone (hoeveelheid weet ik niet exact meer) en elke dag dianabol, het waren 7 tabletten per dag a 5 mg.
                Nou heb ik wel begrepen dat je het beste een flinke dosis testo kan gebruiken (3000mg) en dan afbouwend naar 1000mg per week. Daar schijn je enorm van te groeien. Maar weet iemand wat voor een dieet je moet volgen, hoeveel eiwitten end. je moet innemen. Ik hoor het wel. Groeten Laurens.

Comment

hoi dorneveld ik zo eerst eens een goeie dieet maken staan er genoeg hier zo, met alleen ass groei je niet je lichaam heeft ook (goeie voeding ) nodig.en dat in combinatie met ass gaat het een stuk sneller

Comment

nou, dorenveld. als je met testo begint zou ik de eerste 2 weken op 1000 houden en de laatste 6 of 8 of 10 (wat je wilt) op 500. wil je toch echt hoog gaan, dan zou ik alle weken max. 1000 nemen. maar ik vind dat voor een eerste testo-kuur akelig veel!!
                    ik heb nu zelf 2 x met testo gedaan. maar eerste keer was 2 weken 500 en 6 weken 250. de 2e 2 weken 750 en 6 weken 500. daar kom ik dus 8-10kg mee aan. affijn... what ever you want.

greetzz bruce
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] ]Wie weet waar dit aan kan liggen of wie heeft er een idee hoe ik wel moet groeien.,
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] ]Als ik eerlijk ben volg ik tijdens de kuur geen dieet. Zou ook niet weten wat voor een dieet ik dan moet volgen.
                      Eigenlijk geef je zelf het antwoord al. Als je tijdens je kuur geen dieet volgt hoe doe je het dan buiten je kuur om?
                      Ik zou eerst eens proberen een voedingsschema samen te stellen en daar steeds een beetje meer aan te sleutelen.
                      Je hoeft niet elke gram te verantwoorden maar in grote lijnen moet je wel weten wat je dagelijks binnen krijgt.
                      Zorg voor voldoende [langzame] koolhydraten, eiwitten en vetten [meervoudig onverzadigde vetzuren]
                      Buiten voldoende eiwitten moet je ook voldoende mineralen, spoorelementen en vitamines binnen krijgen. [deze zijn kant en klaar aan te schaffen]
                      Bij een verhoogde eiwit innamen moet je ook extra B6 slikken!!
                      Zorg voor voldoende vocht overdag en tijdens je training.
                      Veel drinken is belangrijk en dan bedoel ik geen frisdrank, bier etc maar gewoon water.
                      Je hebt water nodig voor het leveren van [sport]prestaties. bij een vochtverlies van 2% ongeveer neemt gelijk je prestatie af.
                      Voldoende water heb je ook nodig om allerlei stoffen te transporteren en op te lossen. En het voert je afvalstoffen af en dan je lichaam makkelijker ver verbranden.

Je moet je training ook eens onder de loep nemen, train je te veel, te weinig, te veel te weinig reps, geef je je zelf voldoende rust e.d?

Hoe is je motivatie e.d?

Ik denk dat er genoeg mensen zijn op dit board die je kunnen en willen helpen.

Ik tik me weer helemaal suf dus ik laat het hier even bij.

Grtzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Tja, voor het antwoord op wat voor kuur ed moet je bij een aantal van de heren zijn. Bruce heeft wel helemaal gelijk, is een kuur voor flink gevorderden die je noemt...

Verder is het heel belangrijk dat je jezelf realiseert dat je met wat voor kuur dan ook nooit het beste eruit zult halen als de basis niet 100%, qua voeding, training en rust dus.

Ik raad je sowieso aan om eens goed rond te kijken op het onderdeel voeding hier op het forum, staat enorm veel basis informatie, met daarnaast voorbeelden van zowel bulk als cutting dieeten. Het is echt heel belangrijk dat je dit eerst op orde brengt, zou me daar zeker in verdiepen voordat ik overging op een volgende kuur.
                        Verder zeg je 4 keer per week te trainen en alle spiergroepen 2 keer per week te doen. Dit houdt waarschijnlijk in dat je te veel doet iedere training, of in ieder geval dat de verdeling niet optimaal is. Ook daarover kun je voldoende informatie vinden hier, goede schema's en veel tips over hoe je trainingen het beste kunt indelen.

Uiteraard ben je vrij in je keuze maar mijn advies is toch echt om je basis wat beter te regelen voordat je na gaat denken over een nieuwe kuur. Ik vermoed namelijk dat het feit dat je laatste 2 kuren niets voor je hebben gedaan meer te maken heeft met dit soort basis dingen dan met je kuurtjes zelf, hoewel die waarschijnlijk ook niet optimaal waren.

Ben heel benieuwd wat je gaat doen, voor vragen kun je natuurlijk altijd hier terecht.  
                        Overigens werkt een vraag als 'wat voor dieet moet ik doen' niet echt. Maar probeer eens om zelf een dieet samen te stellen en post dat hier met de vraag om advies en verbeteringen, of post je trainings schema met hetzelfde doel. Hoe gerichter de vraag hoe beter en specifieker ook de antwoorden...

Comment

Mij is altijd verteld om deca en boldone niet te gelijk in 1 kuur te gebruiken. Kies 1 van de 2 en voeg daar een test aan toe.

dorenveld: Hoe lang is het geleden dat je je laatste kuur hebt be-eindigd, incl. nakuren. Ik zou zeker 3-4 maanden wachten voor je een nieuwe kuur start.

Ik zou het volgende doen:

Week 1 frontload sust 1000mg
                          week 2 -10 sust 500mg deca 400mg.
                          Week 1-5 dbol 25-40mg per dag.

week 14-16 clomid.

(zorg dat je nolva op de plank hebt liggen)

Dieet: eet 6 keer per dag, totaal 3500-4000 kcals. Neem 300-400 gram eiwitten per dag. Haal je eiwitten uit zo veel mogelijk verschillende bronnen (shakes, eieren, vlees (geen varkensvlees), kip, tonijn.

En train minstens 5 keer per week, tot je er bij neer valt. Benen training is een aparte dag.
                          What's the difference between your wife and your gear?
                          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Ik sluit me helemaal aan bij diet........ Hoewel je niet de frontload hoeft te gebruiken als je in het begin d-bol gebruikt.

Comment

Ga helemaal mee met Diet. Frontload hoeft inderdaad niet.
                              3000mg test per week is zelfs voor mij teveel dus als 1e kuur niet doen..

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X